1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (10 votes, average: 5,00 out of 5)

کندوی ۲۲؛ نفرین سیزیِف! برون‌سپاری سئو به کدهای پایتون

در این ویدئو علیرضا اسمی‌خانی از تجربیات خود در به‌کارگیری پایتون برای خودکارسازی فرآیندهای سئو و تحلیل داده‌ها می‌گوید و ما را با مسیر یادگیری پایتون و ارزش‌های که به واسطه آن خلق می‌شود آشنا خواهد کرد. این ویدئو می‌تواند دریچه جدیدی را در ذهن ما باز کند تا کارهای تکراری را به کدهای پایتون بسپاریم و زمان ارزشمند را صرف تحلیل و تصمیم‌گیری کنیم.

علیرضا در حال حاضر “متخصص ارشد تکنیکال سئو گروه دیجی‌کالا” است و در این ویدئو از تجربیات خود در مورد استفاده از پایتون در سئو و خودکارسازی فرآیندها با استفاده از آن صحبت کند.

چرا نفرین؟ چرا سیزیِف؟

سیزیف، با فریب دادنِ مسئولِ مرگ، از مردن می‌گریزد و ظاهراً زنجیری را که برای بستن خود او در نظر گرفته شده بود، بر گردِ تنِ مسئول مرگ می‌پیچید. به خاطر این فریبکاری و تخلف، با هدف فرار از مرگ و زنده ماندن و جاودانگی، یک مجازات ویژه برای او در نظر گرفته می‌شود.

این‌که سنگی را با زحمت در دامنه‌ی کوهی به سمت قله بغلتاند و دقیقاً وقتی سنگ به قله رسید، دوباره به پایین بغلتد و این ماجرا جاودانه تکرار شود. (ادامه را در متمم بخوانید)

مجازاتی که سیزیف به آن گرفتار شد، نمادی از کار پوچ و بی‌معناست. هر بار که سنگ به پایین می‌غلتد، همه چیز به نقطه صفر برگشته و مانند گذشته است؛ جز اینکه سیزیف فرسوده تر از قبل است.

استفاده از پایتون در سئو به ما کمک می‌کند تا کارهای تکراری را کنار گذاشته، نفرین سیزیف را پایان دهیم و روتین‌های سئو را به کدهای پایتون بسپاریم.

نظرات کاربران

از کجا یایدگیری پایتون را اصولی شروع کنیم؟
ایا میتونیم در کارهای دیگر مثل مدیریت فرآیندهای کسب و کار هم ازش کمک بگیریم؟
مثلا آیا من میتونم در کارم که مشاوره کسب و کار اینترنتی اسفهلان و مدیریت پروژه های مختلف هست استفاده کنم

علیرضا اسمی‌خانی

متخصص ارشد تکنیکال سئو دیجی‌کالا گروپ