1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 4,67 out of 5)

کندوی ۲۵؛ قطب‌نمای سئو، معرفی شاخص‌های (واقعا) کلیدی

در این ویدئو خانم سمیه عربی درباره شاخص‌های کلیدی در سئو صحبت کرده‌اند.

کندو ۲۵ ویديو

تضمین یا تعهد، مسئله این است

تصمیم گیری درحوزه سئو و تعریف معیارهای سنجش موفقیت خیلی از اوقات برای متخصصین این حوزه گنگ و چالش برانگیز است.

شعارِ عدم وجود تضمین در پروژه‌های سئو تبدیل به عدم وجود تعهد شده و این در حالیست که در حال حاضر شرکت ها به دنبال نیروهای متعهد هستند که بتوانند بر اساس ساختارهای OKR استراتژی‌های دقیقتر و عملکردهای مناسب‌تری را ارائه دهند.

KPI چیست؟

KPI مهمترین شاخص برای اندازه‌گیری عملکرد افراد، تیم‌ها و شرکت‌ها در دستیابی آن‌ها به اهداف است.

  • Website Clicks
  • Bounce rate
  • Improve performance
  • Conversion rate
  • Visits (or sessions)
  • Pageviews
  • Conversions
  • Phone calls
  • Impression
  • Average Position KPI(per page)

تعدادی از KPIهای نامعقول

ما اینجا در مورد KPIهای استاندارد صحبت کردیم، kpiهای عجیب و غریب هم زیاد داریم:

  • افزایش رتبه الکسا
  • بودجه کم، KPIهای زیاد
  • KPIهای دور از دسترس و نیاز مند گذر زمان
  • افزایش ایمپرشن(به تنهایی)
  • افزایش جایگاه برند
  • افزایش فروش

و البته تمام این KPIهای استانداردی هم که گفتم به شدت نیازمند همراهی تیم فنی، تیم کامرشیال، زیر ساخت سالم اینترنت و… داریم و به تمام این فاکتورها وابسته هستیم.

مشاهده ارائه سمیه عربی

مشاهده پرسش. پاسخ

نظرات کاربران

انصراف

یکی از موضوعات بسیار مهم وکاربردی که سر هر ماه با کارفرما سرش چالش داریم, مرسی از موضوع و ارائه خوبت 👌👌

سمیه عربی

کارشناس ارشد سئو