1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (55 votes, average: 4,18 out of 5)

از فاضلاب محتوایی تا کویت محتوایی

  • چرا لینک سازی، بدون زیرسازی دیگه جواب نمیده؟
  • اصول و تکنیک های لینک سازی داخلی
  • اصول و رویه هاب بندی صفحات، ایجاد pillar content، corner stone و flagship content ایجاد impact point
  • در آپدیت ۲۰۲۰ چه سایت هایی برنده هستند و چه کسانی در دیوار؟
  • برای لینک سازی موثر چگونه باید عمل کنیم؟

بابک بنیادی ارائه خود را با بررسی یک رپورتاژ در حوزه گردشگری آغاز کرد و توضیح کوتاهی در مورد مرتب نوشتن محتوا، نوع لینکسازی در محتوا و کاربردی نوشتن ارائه کرد. جمع بندی ارائه بابک بنیادی بعد از بررسی رپورتاژ و نظراتش در مورد این دست از محتواها این بود که:

مسئله رنگ گرفتن نیست، داستان نگه داری رنک است!

پس از آن مسیر ارائه بابک بنیادی به سمت بررسی انواع محتوا در سایت مانند کرنر استون، فلگ شیپ و پیلار ادامه دار شد. نکته مهمی که بابک بنیادی در این ارائه وقت زیادی برای آن اختصاص داد، توضیح انواع محتوا و ارائه راهکارهایی در مورد فراهم کردن شرایط برای پایدار بودن و واقعی بودن رتبه ها بود. دو مسئله مهمی که بابک در مورد تعادل پیلار و کرنر استون (بنیاد محتوا) بیان کرد این بود که:

  • اگه پیلار قوی داشته باشید ولی کرنر استون نداشته باشید، رتبه هایتان پایدار نخواهد بود.
  • بهترین راه برای از بین بردن تضاد بین فلگ شیپ و پیلار، نوشتن مقاله های مرتبط است تا این فاصله و تضاد کمتر شود.

بعد از اینکه بابک بنیادی توضیحاتی در مورد ایجاد pillar content، corner stone و flagship content ایجاد impact point ارائه کرد، امین اسماعیلی پیشنهاد داد که به زودی یک وبینار برگزار شود تا شرکت کنندگان با هدف آشنایی بیشتر با مواردی که بابک بنیادی ارائه داد، در این وبینار شرکت کنند. بابک بنیادی در این وبینار به بررسی چندین مثال واقعی در مورد فلگ شیپ، پیلار و کرنر استون می پردازد.

نکته ی جالبی که در ارائه دوم وجود داشت این بود که بابک بنیادی نظر مثبتی در مورد محتوا UGC داشت. در نهایت شرکت کنندگان سوال های خود را از جناب بنیادی پرسیدند و برای شبکه سازی و پذیرایی دوم آماده شدند.

نظرات کاربران

بنازم ارایه را
عالی بود
ممنون که فیلم گذاشتید

عناوین جذابی این کارگاه داشت اما متاسفانه توضحیات هر بخش بسیار مبهم و گنگ بود ، و در عین حال هم طرز بیان مدرس شاید مناسب این کارگاه نبود ( مثلا استفاده از عبارت ها و کلمات مانند : “ساقیش کی بوده” ، “چیز ناله” و… ) . البته لازم است اضافه کنم که وجود این موارد چیزی از ارزش های این کارگاه ها کم نمی کند و صرفا پیشنهاداتی بود که لازم دانستم تا بنویسم..
با تشکر از اطلاعات و آموزش هایی که به شکل رایگان و حرفه ای ارائه میدهید.

عالیه
دمتون گرم
فقط دو اسلاید آخر رو توضیح ندادین

سلام، فایل ارائه پی دی اف و پاورپوینت دانلود نمیشه.

بابک بنیادی

مشاور و مربی بازاریابی دیجیتال

منابع پیوست

نسخه صوتی (50 MB)فایل ارائه PDFفایل ارائه PPTX