درباره محمد مهدی درخشان | طراحی سایت و سئو

محمد مهدی درخشان هستم کارشناس IT و در زمینه طراحی سایت و سئو – برنامه نویسی PHP و همچنین WordPress Developer و از سال ۸۸ وارد این حوزه شدم.

از کجا با طراحی سایت و سئو آشنا شدید؟

از دوره های آموزش سئو مقدماتی تا پیشرفته و همچنین دوره های آموزشی طراحی سایت شروع کردم و در زمینه طراحی سایت و سئو و همچنین برنامه نویسی وردپرس شروع به کار در شرکت ها و کسب و کار های مختلف کردم. در حال حاضر بسیاری از وب سایت های معتبر و حرفه ای و همچنین بسیاری از کسب و کار های کوچک ایرانی – انگلیسی – ایتالیایی – سوئدی و… به ما اعتماد کردن و مدیریت کسب و کار های اینترنتی خودشون رو به ما سپردن و جایگاه مناسبی دارند.

محمد مهدی درخشان در حال حاضر تو چه زمینه هایی فعالیت می کنید؟

در حال حاضر در زمینه SEO به صورت تخصصی بیشتر از ۱۲ سال فعالیت دارم. در زمینه طراحی سایت با وردپرس به صورت اختصاصی بیشتر از ۱۰ سال با بهترین نمونه کار ها سابقه دارم.

ما به تمامی کسب و کار های اینترنتی خدمات دیجیتال مارکتینگ ارائه می هیم:

  • خدمات طراحی سایت و سئو سایت فروشگاهی
  • خدمات سئو سایت و طراحی سایت شرکتی
  • برنامه نویسی و رفع مشکلات مختلف وب سایت
  • مدیریت کسب و کار شما و ارائه مشاوره سئو و…

درحال حاضر با یک تیم حرفه ای ۱۵ نفره از سراسر ایران در زمینه تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ – سئو – طراحی سایت – برنامه نویسی – افزونه نویسی – امور گرافیکی – تولید محتوا سئو و بهینه سازی سایت – توسعه دهنده وب – دیجیتال مارکتینگ – متخصص بازاریابی محتوایی (محتوا) – شبکه های اجتماعی – تبلیغات آنلاین – گرافیست وب – ایمیل مارکتینگ و… به صورت فریلنسرینگ فعالیت داریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما می تونید وارد سایت: canseo.ir بشید.