محمد ملک نژاد

مدیر سئو

درباره محمد ملک نژاد

سلام، محمد ملک نژاد هستم، همیشه به دنبال یادگیری بیشتر در حوزه سئو هستم تا آرزوی تبدیل شدن به بهترین سئوکار ایران شدن را محقق کنم. به همین دلیل در دوره های مختلف، سمینارها و وبینارها سعی می کنم شرکت کنم و از تجربیات اساتید مختلف استفاده کنم که یکی از بهترین ها شرکت در کندو های مختلف بوده است. در کنار آموزش های تخصصی سئو سعی کرده ام تا جایی که نیاز است از زبان های برنامه نویسی مختلف نیز برای بهبود در عملکرد و اتومیشن کردن کارهای SEO نیز یاد بگیرم و استفاده کنم.

اولین فعالیت من از مرداد ماه سال ۱۴۰۰ فعالیت خودم رو در سئو با استخدام در شرکت ستاره طلایی سینا (گلرنگ) به عنوان کارشناس سئو شروع کردم و یکسال مشغول به کار بودم. همزمان از فروردین ۱۴۰۱ پروژه سئو سایت آروند گارانتی را نیز شروع کردم و ۱۴ ماه در این پروژه فعالیت کردم.
در سال ۱۴۰۱ که سال پرکاری برای من بود ۸ ماه در صرافی ارزدیجیتال سرمایکس به عنوان مدیر سئو نیز فعالیت داشتم و به دلیل عوض شدن کل تیم مارکتینگ من هم مجبور به قطع همکاری با این مجموعه شدم.
در همان سال ۱۴۰۱ از فروردین ماه تا آخر مهر ماه سال ۱۴۰۲ به مدت ۱۹ ماه نیز مدیر سئو بازرگانی نیروان (اتوموبی) که فعالیت خود را در عرضه لوازم یدکی خودرو ایرانی و خارجی داشت بودم.

از اول آبان ماه ۱۴۰۲ تاکنون نیز مدیر سئو مرکز خرید آنلاین بانی مد هستم، که در شروع فعالیت بنده این سایت در حوزه مد و فشن شناخته شده بود و از اواخر سال ۱۴۰۲ فعالیت خود را گسترش داده و تبدیل به یک سایت مارکت پلیس شده و علاوه بر محصولات مد و فشن، کالای دیجیتال، لوازم خانه و … را نیز عرضه می کند که باعث چالش های زیادی برای من در سئو و پیشرفت من داشته است.

در کنار این فعالیت ها همیشه در فرصت هایی که داشته ام مشاوره سئو نیز به شرکت ها و کسب و کارهای مختلف نیز داده ام و نیز این فعالیت همچنان ادامه دارد.

محمد ملک نژاد در 4 رویداد کندو شرکت داشته است