درباره محمد قربانی

من محمد قربانی هستم؛ توسعه دهنده ، نویسنده و متخصص سئو .

فعالیتم را از سالها قبل با نوشتن برنامه ی اتوماسیون اداری و هلپ دسک از مرکز رشد دانشگاه زنجان شروع کردم و در طی سالها در حوزه های مختلف مرتبط با آی تی فعالیت داشتم و بنا به علایقی که داشتم، به حوزه ی رباتیک ورود کردم و مدیر و سرپرست تیم رباتیک زئوس بودم .

در زمینه رباتیک بارها موفق به کسب رتبه در مسابقات مختلف شدم ودر  عرصه ی الکترونیک ۴  اختراع ثبت کردم که برای نمونه یکیش سیستم هوشمند رهیاب ماهواره های چند رسانه ای بود که توی مجلات آلمانی و مجلات مختلف بین المللی چاپ شد و در  سال ۲۰۲۱ موفق به کسب مدال برنز مسابقات بین المللی اختراعات ژنو سوئیس شدم و عضو کوچکی از جامعه جهانی مخترعین هستم .

تالیف و نگارش دو عنوان کتاب، عضویت در انجمن قلم و عضویت در حلقه ی تالیف داستان کوتاه و فعالیت برای ترویج و حفظ زبان مادری،  کسب مقام در جشنواره های مختلف ادبی هم از افتخاراتی بوده که توی حوزه ی ادبیات به دست آوردم .

دنیای دیجیتال مارکتینگ برای من دنیایی فاقد حد و مرز است، در این دنیای بی حد و مرز سئو سرزمین نا هموار ولی مورد علاقه من برای گشت و گذار بوده و هست. چرا که همیشه چیز جدیدی برای کشف درون خودش برای من داشته است.

دیجیتال مارکتینگ و بخصوص سئو جزو حوزه هایی هستند که حد و مرزی برای آموزش ندارند و بروز بودن در آنها نیازمند تعامل، مطالعه و بررسی است. در این راستا اگر سوال یا مطلب جدیدی داشتید بدون هیچ تردید و تعارفی برای ارتباط درنگ نکنید.

با تقدیم شایسته ترین احترامات

سورگون