کندوی بیستم؛ لینک‌سازی پشت درهای بسته! با حضور طاوسی و بنیادی

باغ کتاب تهران

https://bagheketab.ir/
آدرس: میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب ‏تهران، سالن 8 سینما
تاریخ: جمعه 18 بهمن
ساعت: 10 الی 15
ورود / ثبت نام

کندوی بیستم؛ لینک‌سازی پشت درهای بسته! با حضور طاوسی و بنیادی

کندوی بیستم با برنامه زمانی از پیش تعیین شده، روز ۱۸ بهمن ۹۸ در سالن باغ کتاب آغاز و این بار با دو ارائه تجربه محور از محسن طاوسی و بابک بنیادی برگزار شد.

کندوی بیستم؛ لینک‌سازی پشت درهای بسته! با حضور طاوسی و بنیادی

از آنجایی که به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و کندوی بعدی، جشن تولد دوسالگی کندو است، امین اسماعیلی بعد از خیر مقدم به میهمانان و دوست داران دنیای سئو، با هدف مشارکت بیشتر با شرکت کنندگان و بهتر شدن هر چه بهتر روند برگزاری، از حضار خواست تا ایده ها و پیشنهادات خود را در مورد میهمانان دوره بعدی، روند برگزاری و هرآنچه که به ذهنشان می رسد را با هشتگ های cando21# در شبکه های اجتماعی منتشر کنند و در نهایت به قید قرعه جوایزی به عزیزان فعال اهدا شد.

بعد از توضیحات کوتاه امین اسماعیلی در مورد کندوی بیست و یکم، ارائه محسن طاوسی با موضوع “لینک سازی از جنس تجربه” آغاز شد. از جمله کلیدی ترین مواردی که محسن در ارائه خود به آن پرداخت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

لینک سازی از جنس تجربه (محسن طاوسی)

  • پیش نیاز های ضروری قبل از شروع لینک سازی و آف پیج.
  • تفاوت لینک سازی طبیعی با مصنوعی
  • تشخیص قدرت و کیفیت اثر بخشی بک لینک
  • بی اثر کننده های بک لینک ها
  • درصد آنکرتکست طبیعی، link-less backlinks، Co-Citation، Co-Occurence
  • مرزهای گری هت، بلک هت و وایت هت در لینک سازی
  • اشتباه های رایج در انتشار رپورتاژ ها و تکنیک های بهبود اثربخشی
  • روش های کاهش ریسک خرید بک لینک
  • نحوه استخراج گپ ها و نقاط ضعف رقبا از نظر بک لینک ها
  • فاکتور های آف پیج سئو به غیر از لینک ها
  • سیگنال های برند در آف پیج سئو
  • تاثیر ترافیک و بازدید طبیعی و فیک
  • تشخیص بک لینک های اسپم
  • کلیشه های بی کاربرد و اشتباه معروف در دنیای لینک بیلدینگ

محسن طاوسی با تکیه بر تجربیات خود، در مورد رایج ترین اشتباهات لینک سازی کلاه خاکستری و موضوعات مرتبط در راستای روند لینک سازی و راهکارهای مناسب برای انجام این کار صحبت کرد.

یکی از مثال های محسن طاوسی در مورد طبیعی بودن لینک سازی این بود که لازم نیست همه جا UTM قرار بدهید. استفاده از UTM در رپورتاژ ها شبیه به این است که یک ردپا از خودتان باقی بگذارید! در نهایت محسن طاوسی طرز فکر خود در مورد لینک سازی را اینطور بیان کرد که:

در لینک سازی با توجه به آینده و در نظر گرفتن احتمال پنالتی، می توانیم از هر چیزی که جواب میدهد استفاده کنیم! در اصل هیچ نسخه یکسانی برای لینک سازی وجود ندارد!

طبق برنامه زمانی منتشر شده قبل از اجرای کندو، اولین پارت پذیرایی و شبکه سازی، بعد از صحبت های محسن طاوسی و پرسش و پاسخ شرکت کنندگان در مورد لینک سازی برگزار شد.

برنامه زمانی رویداد بیستم

شبکه سازی و پذیرایی اول در مدت زمان ۴۵ دقیقه شکل گرفت و بعد از آن ارائه دوم با موضوع “از فاضلاب محتوایی تا کویت محتوایی” با ارائه بابک بنیادی برگزار شد. از جمله مهم ترین سر فصل های ارائه بابک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

از فاضلاب محتوایی تا کویت محتوایی (بابک بنیادی)

  • چرا لینک سازی، بدون زیرسازی دیگه جواب نمیده؟
  • اصول و تکنیک های لینک سازی داخلی
  • اصول و رویه هاب بندی صفحات، ایجاد pillar content، corner stone و flagship content ایجاد impact point
  • در آپدیت ۲۰۲۰ چه سایت هایی برنده هستند و چه کسانی در دیوار؟
  • برای لینک سازی موثر چگونه باید عمل کنیم؟

بابک بنیادی ارائه خود را با بررسی یک رپورتاژ در حوزه گردشگری آغاز کرد و توضیح کوتاهی در مورد مرتب نوشتن محتوا، نوع لینکسازی در محتوا و کاربردی نوشتن ارائه کرد. جمع بندی ارائه بابک بنیادی بعد از بررسی رپورتاژ و نظراتش در مورد این دست از محتواها این بود که:

مسئله رنگ گرفتن نیست، داستان نگه داری رنک است!

پس از آن مسیر ارائه بابک بنیادی به سمت بررسی انواع محتوا در سایت مانند کرنر استون، فلگ شیپ و پیلار ادامه دار شد. نکته مهمی که بابک بنیادی در این ارائه وقت زیادی برای آن اختصاص داد، توضیح انواع محتوا و ارائه راهکارهایی در مورد فراهم کردن شرایط برای پایدار بودن و واقعی بودن رتبه ها بود. دو مسئله مهمی که بابک در مورد تعادل پیلار و کرنر استون (بنیاد محتوا) بیان کرد این بود که:

  • اگه پیلار قوی داشته باشید ولی کرنر استون نداشته باشید، رتبه هایتان پایدار نخواهد بود.
  • بهترین راه برای از بین بردن تضاد بین فلگ شیپ و پیلار، نوشتن مقاله های مرتبط است تا این فاصله و تضاد کمتر شود.

بعد از اینکه بابک بنیادی توضیحاتی در مورد ایجاد pillar content، corner stone و flagship content ایجاد impact point ارائه کرد، امین اسماعیلی پیشنهاد داد که به زودی یک وبینار برگزار شود تا شرکت کنندگان با هدف آشنایی بیشتر با مواردی که بابک بنیادی ارائه داد، در این وبینار شرکت کنند. بابک بنیادی در این وبینار به بررسی چندین مثال واقعی در مورد فلگ شیپ، پیلار و کرنر استون می پردازد.

نکته ی جالبی که در ارائه دوم وجود داشت این بود که بابک بنیادی نظر مثبتی در مورد محتوا UGC داشت. در نهایت شرکت کنندگان سوال های خود را از جناب بنیادی پرسیدند و برای شبکه سازی و پذیرایی دوم آماده شدند.

در زمان شبکه سازی دوم، جوایز و هدایا برای بهترین توئیت های منتشر شده در مورد ایده برگزاری کندوی بیست و یکم که شامل ۵ کاکتوس و ۳ رپورتاژ رایگان بود به برندگان قرعه کشی اهدا شد. در ضمن تسمینو، یکی از بهترین مجری های انتشار رپورتاژ آگهی، به عنوان حامی کندو بیستم، این بار در این رویداد کنار ما بود.

در صفحه تصاویر کندو ۲۰ می توانید تمام تصاویر دورهمی بیستم را مشاهده و دانلود کنید.

حامیان برگزاری

باغ کتاب تهران

https://bagheketab.ir/

تسمینو

https://www.tesmino.com/

سخنران داستان موفقیت

بابک بنیادی

مشاور و مربی حوزه بازاریابی دیجیتال (استراتژی، سئو و کمپین های تبلیغاتی)

محسن طاوسی

SEO Consultant

کارگاه تخصصی

شرکت کنندگان این دوره (186)

امین اسماعیلی

مدیر خلاقیت وبسیما و متخصص سئو

میلاد شولی

مدیر تیم سرچ ترافیک دیجی کالا

مهدی سلطانی نشان

توسعه دهنده ارشد وب

محسن طاوسی

SEO Consultant

بابک بنیادی

مشاور و مربی حوزه بازاریابی دیجیتال (استراتژی، سئو و کمپین های تبلیغاتی)

علیرضا حمداللهی

مدرس طراحی وب و سئو

میلاد باخدا

کارشناس SEO

سید مصطفی سجادی

متخصص سئو و استراتژی محتوا

مصطفی علیزاده

کارشناس سئو

آرمین خیراندیش

کارشناس سئو

زهره ابوالقاسم

استراتژیست محتوا- آژانس خلاقیت وبسیما

معین زمانی

مدیر سئو وبسیما

مجید علیخانی

مدیر فروشگاه ساز شاپفا

محمد فیض آبادی فراهانی

مدیر سایت وبیمو

فاطمه نیک نفس

مدیر اجرایی کندو

علی احمدی

کارشناس سئو

سجاد ابوالحسنی

متخصص سئو و بهینه سازی سایت (سپیدار سیستم)

مهدیه فتحی

نویسنده محتوا در وبسیما

محمد هدایتی

کارشناس سئو

شیما فقیه پور

Project Manager at Websima

منوچهر احمدزاده

کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ

حسین علی بابایی

مدیر اجرایی شرکت مشاوران سیستم های پیشرفته زاوش

امین میرزاپور

برنامه نویس وب و کارشناس سئو

حمید محترم

عضو تیم بازاریاب وب

اسماعیل سحاب

کارشناس سئو

علی سمیعی

استراتژیست محتوا | کارشناس سئو در آژانس خلاقیت وبسیما

محمد شعبانی

Front-end developer

محمد امیر حاجلو

دیجیتال مارکتر

بهروز رسولی

Google Ads Manager

محمد فعله گری

مدیر دیجیتال مارکتینگ آکواجوی

سیدمحمود غفاری

فراز اس‌ام‌اس

امیر عباس معینیان

تبلیغات خلاق در حوزه دیجیتال مارکتینگ

مهدی موحدی راد

کارشناس سئو و دیجیتال مارکتینگ

امین مدنی

طراح وب سایت و متخصص سئو

پژهان احمدی

مدیر عامل

یزدان گنجعلی

متخصص سئو

محسن هوشمند

گرافیک، طراحی سایت، سئو

سیامک ندیمی

مدیر آژانس فارا گشت کوروش کبیر

محمد خرمی

کارشناس و متخصص سئو

نیما حسن زاده

مدیر سایت وبمستر خاکستری (آموزش دیجیتال مارکتینگ)

علی غلامی

طراح و گرافیست ، مدیر دیجی وردپرس

تیرداد نصرتی

Front-End Developer Golrang System

میلاد موسوی

متخصص سئو

ناصر شهسوار

متخصص سئو

سید علیرضا حسینی تبار

رئیس هیئت مدیره پایدار سامانه

سید محمدرضا حسینی تبار

مدیرعامل شرکت پایدار سامانه

کیوان باریکانی

کارشناس سئو

میترا ملکی

https://asrshahrvand.com/

علیرضا ابراهیمیان

بنیانگذار دیجیتالینگ

میثم اکبری

سرپرست تیم سئوی وب وان

مهسا همتی

کارشناس دیجیتال مارکتینگ مبین‌نت

شاهین نساحت

کارشناس سئو

علی ردایی

مدیر محصول

سید محمد رضا مدینه ای

رئیس هیئت مدیره شرکت آرمان تهویه

الهام کشاورز

مدرس و کارشناس سئو

پریسا نوروزی

کارشناس محتوای زلکا

فرشاد فکوری

کارشناس سئو

پوریا نوری

موسس سایت جی خودرو

محمدعلی خادم الفقرا

دیجیتال مارکتر

بهزاد بهارلو

مدیر سایت علی دادا

علیرضا قزوینی

کارشناس محتوا پیمنت24

سروش عباسی

دیجیتال مارکتر

سجاد مقومی

مهندسی تجربه کاربری وب سایت

نرگس رحیمی

کارشناس سئو

شهریار قاسمی

CEO Of AndroidZoom.ir

صدف مهرابی

کارشناس سئو

امید ابوالحسنی

مدیر محتوا و سئو پیمنت۲۴

افسانه پورامینی

مدیر فروش فراز اس‌ام‌اس

مهدی آذری

مدیر سئو و برنامه نویسی

وحید محمدپور

گرافیست

ملیحه طجری

seo, content manager

افشین زندی

کارشناس دیجیتال مارکتینگ

آرزو عراقی

کارشناس سئو

وحید حیدری

مشاور سئو ، کارشناس دیجیتال مارکتینگ

حجت قنادزاده یزدی

علاقه مند به حوزه دیجیتال مارکتینگ

مسعود جواهری

مدیر ورتکس وب

احمد رضایی

مشاور و کارشناس SEO - SEA

علی اصبحی

مدیر وب گروه وب یاران

نسرین زارعی

کارشناس سئو و دیجیتال مارکتینگ

علی جاوید

دیجیتال مارکتر در استارتاپ گردشگری تورلین

امیر شرف زاد

وبمستر و مدير سايت

محمد توکلی

کارشناس سئو و تولید متحوا

سيد سجاد حسيني

مدیر سایت

وحید جوادی

سئو مستر

خشایار غفاری

مدیر پروژه های مارکتینگ و بیزیتس پلنر شرکت ره وب

یاشار نامی

فریلنسر

امین جعفری

مدیر پروژه

محمد یاسین ویسی

فریلنسر سئو + توسعه وب

نسیم طهرانی

متخصص تولید محتوا

محمد جواد مقومی

Digital Marketing Manager

امیرحسین حدادی

سئو و بهینه سازی سایت موسسه مهاجرتی آتیس

محمدرضا گیلی

مدیر بخش فن آوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ گروه فستوس

سجاد عزیززاده

کارشناس سئو و فرانت اند

مهدی بحرینی

متخصص سئو و گوگل ادورز

سمن صیادی

علاقه مند به سئو

بهنام اشکانی

https://behfix.com

علی کاظمی

کارشناس سئو

alireza amrollahi

برنامه نویس بک اند & سئو

امیر رفیع زاده

مدیریت سایت- سئو

سوگل ندیمی

تولید محتوا

فرهاد شیرازی

مدیر گروه تخصصی وبنا و مدیر سئو سلام پرواز

محمد شاهینی

خالق بازدیدیار

سینا خوش سیر

بازاریاب

محمد مشکات

کارشناس سئو

آرمین پوررضا

سئو و دیجیتال مارکتینگ

شهناز اسپرورینی

عضو هیات مدیره

اکبر زارع

کارشناس سئو / طراحی سایت

بهمن نامی

Https://bazareqazvin.com

ولی غلامی

لینکساز

حسین بیات

مدیر فروشگاه اینترنتی شاپ ابزار

الهام سلطانی

IT manager @ Record Co

نیوشا تیموری

کارشناس سئو

الناز پورامیر

مدیر محتوا سایت مووبین ، کالاگیل

مهدی شاه حسینی

https://lazercut.ir

آرمین کریمی

مدیرعامل

میثم شادمانی

https://collegemusic.co/

فاطمه داودی

Seo Specialist

علیرضا خرمگاه

متخصص سئو و بهینه سازی سایت

علیرضا سرایی

کارشناس سئو در گروه تخصصی وبنا

محمد صفایی

برنامه نویس وب و موبایل

فاطمه صادقی

کارشناس محتوا و سئو

مهدی آزاد

موسس و مدیر عامل ایده آل گستر

حسین میری

https://Kordmusic.org

پریسا زرگر

https://digiactive.ir/

بهار تهجد

کارشناس تولید محتوا

نرگس بلالی

تولید محتوا

سعید فرجی

https://imentraffic.ir/
ورود ثبت نام