کندوی بیستم؛ لینک‌سازی پشت درهای بسته! با حضور طاوسی و بنیادی

باغ کتاب تهران

https://bagheketab.ir/
آدرس: میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب ‏تهران، سالن 8 سینما
تاریخ: جمعه 18 بهمن
ساعت: 10 الی 15
ورود / ثبت نام

کندوی بیستم؛ لینک‌سازی پشت درهای بسته! با حضور طاوسی و بنیادی

کندوی بیستم با برنامه زمانی از پیش تعیین شده، روز ۱۸ بهمن ۹۸ در سالن باغ کتاب آغاز و این بار با دو ارائه تجربه محور از محسن طاوسی و بابک بنیادی برگزار شد.

کندوی بیستم؛ لینک‌سازی پشت درهای بسته! با حضور طاوسی و بنیادی

از آنجایی که به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و کندوی بعدی، جشن تولد دوسالگی کندو است، امین اسماعیلی بعد از خیر مقدم به میهمانان و دوست داران دنیای سئو، با هدف مشارکت بیشتر با شرکت کنندگان و بهتر شدن هر چه بهتر روند برگزاری، از حضار خواست تا ایده ها و پیشنهادات خود را در مورد میهمانان دوره بعدی، روند برگزاری و هرآنچه که به ذهنشان می رسد را با هشتگ های cando21# در شبکه های اجتماعی منتشر کنند و در نهایت به قید قرعه جوایزی به عزیزان فعال اهدا شد.

بعد از توضیحات کوتاه امین اسماعیلی در مورد کندوی بیست و یکم، ارائه محسن طاوسی با موضوع “لینک سازی از جنس تجربه” آغاز شد. از جمله کلیدی ترین مواردی که محسن در ارائه خود به آن پرداخت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

لینک سازی از جنس تجربه (محسن طاوسی)

  • پیش نیاز های ضروری قبل از شروع لینک سازی و آف پیج.
  • تفاوت لینک سازی طبیعی با مصنوعی
  • تشخیص قدرت و کیفیت اثر بخشی بک لینک
  • بی اثر کننده های بک لینک ها
  • درصد آنکرتکست طبیعی، link-less backlinks، Co-Citation، Co-Occurence
  • مرزهای گری هت، بلک هت و وایت هت در لینک سازی
  • اشتباه های رایج در انتشار رپورتاژ ها و تکنیک های بهبود اثربخشی
  • روش های کاهش ریسک خرید بک لینک
  • نحوه استخراج گپ ها و نقاط ضعف رقبا از نظر بک لینک ها
  • فاکتور های آف پیج سئو به غیر از لینک ها
  • سیگنال های برند در آف پیج سئو
  • تاثیر ترافیک و بازدید طبیعی و فیک
  • تشخیص بک لینک های اسپم
  • کلیشه های بی کاربرد و اشتباه معروف در دنیای لینک بیلدینگ

محسن طاوسی با تکیه بر تجربیات خود، در مورد رایج ترین اشتباهات لینک سازی کلاه خاکستری و موضوعات مرتبط در راستای روند لینک سازی و راهکارهای مناسب برای انجام این کار صحبت کرد.

یکی از مثال های محسن طاوسی در مورد طبیعی بودن لینک سازی این بود که لازم نیست همه جا UTM قرار بدهید. استفاده از UTM در رپورتاژ ها شبیه به این است که یک ردپا از خودتان باقی بگذارید! در نهایت محسن طاوسی طرز فکر خود در مورد لینک سازی را اینطور بیان کرد که:

در لینک سازی با توجه به آینده و در نظر گرفتن احتمال پنالتی، می توانیم از هر چیزی که جواب میدهد استفاده کنیم! در اصل هیچ نسخه یکسانی برای لینک سازی وجود ندارد!

طبق برنامه زمانی منتشر شده قبل از اجرای کندو، اولین پارت پذیرایی و شبکه سازی، بعد از صحبت های محسن طاوسی و پرسش و پاسخ شرکت کنندگان در مورد لینک سازی برگزار شد.

برنامه زمانی رویداد بیستم

شبکه سازی و پذیرایی اول در مدت زمان ۴۵ دقیقه شکل گرفت و بعد از آن ارائه دوم با موضوع “از فاضلاب محتوایی تا کویت محتوایی” با ارائه بابک بنیادی برگزار شد. از جمله مهم ترین سر فصل های ارائه بابک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

از فاضلاب محتوایی تا کویت محتوایی (بابک بنیادی)

  • چرا لینک سازی، بدون زیرسازی دیگه جواب نمیده؟
  • اصول و تکنیک های لینک سازی داخلی
  • اصول و رویه هاب بندی صفحات، ایجاد pillar content، corner stone و flagship content ایجاد impact point
  • در آپدیت ۲۰۲۰ چه سایت هایی برنده هستند و چه کسانی در دیوار؟
  • برای لینک سازی موثر چگونه باید عمل کنیم؟

بابک بنیادی ارائه خود را با بررسی یک رپورتاژ در حوزه گردشگری آغاز کرد و توضیح کوتاهی در مورد مرتب نوشتن محتوا، نوع لینکسازی در محتوا و کاربردی نوشتن ارائه کرد. جمع بندی ارائه بابک بنیادی بعد از بررسی رپورتاژ و نظراتش در مورد این دست از محتواها این بود که:

مسئله رنگ گرفتن نیست، داستان نگه داری رنک است!

پس از آن مسیر ارائه بابک بنیادی به سمت بررسی انواع محتوا در سایت مانند کرنر استون، فلگ شیپ و پیلار ادامه دار شد. نکته مهمی که بابک بنیادی در این ارائه وقت زیادی برای آن اختصاص داد، توضیح انواع محتوا و ارائه راهکارهایی در مورد فراهم کردن شرایط برای پایدار بودن و واقعی بودن رتبه ها بود. دو مسئله مهمی که بابک در مورد تعادل پیلار و کرنر استون (بنیاد محتوا) بیان کرد این بود که:

  • اگه پیلار قوی داشته باشید ولی کرنر استون نداشته باشید، رتبه هایتان پایدار نخواهد بود.
  • بهترین راه برای از بین بردن تضاد بین فلگ شیپ و پیلار، نوشتن مقاله های مرتبط است تا این فاصله و تضاد کمتر شود.

بعد از اینکه بابک بنیادی توضیحاتی در مورد ایجاد pillar content، corner stone و flagship content ایجاد impact point ارائه کرد، امین اسماعیلی پیشنهاد داد که به زودی یک وبینار برگزار شود تا شرکت کنندگان با هدف آشنایی بیشتر با مواردی که بابک بنیادی ارائه داد، در این وبینار شرکت کنند. بابک بنیادی در این وبینار به بررسی چندین مثال واقعی در مورد فلگ شیپ، پیلار و کرنر استون می پردازد.

نکته ی جالبی که در ارائه دوم وجود داشت این بود که بابک بنیادی نظر مثبتی در مورد محتوا UGC داشت. در نهایت شرکت کنندگان سوال های خود را از جناب بنیادی پرسیدند و برای شبکه سازی و پذیرایی دوم آماده شدند.

در زمان شبکه سازی دوم، جوایز و هدایا برای بهترین توئیت های منتشر شده در مورد ایده برگزاری کندوی بیست و یکم که شامل ۵ کاکتوس و ۳ رپورتاژ رایگان بود به برندگان قرعه کشی اهدا شد. در ضمن تسمینو، یکی از بهترین مجری های انتشار رپورتاژ آگهی، به عنوان حامی کندو بیستم، این بار در این رویداد کنار ما بود.

در صفحه تصاویر کندو ۲۰ می توانید تمام تصاویر دورهمی بیستم را مشاهده و دانلود کنید.

حامیان برگزاری

باغ کتاب تهران

https://bagheketab.ir/

تسمینو

https://www.tesmino.com/

سخنران داستان موفقیت

بابک بنیادی

مشاور و مربی حوزه بازاریابی دیجیتال (استراتژی، سئو و کمپین های تبلیغاتی)

محسن طاوسی

SEO Director

کارگاه تخصصی

شرکت کنندگان این دوره (186)

امین اسماعیلی

مدیر خلاقیت وبسیما و متخصص سئو

شایان داودی

Senior Performance Marketing & SEO Strategist

میلاد شولی

مدیر تیم سرچ ترافیک دیجی کالا

مهدی سلطانی نشان

توسعه دهنده ارشد وب

بابک بنیادی

مشاور و مربی حوزه بازاریابی دیجیتال (استراتژی، سئو و کمپین های تبلیغاتی)

مصطفی میرزایی

مدیر سئو پونیشا

محسن طاوسی

SEO Director

معین زمانی

مدیر ارشد سئو آژانس خلاقیت وبسیما

مصطفی علیزاده

کارشناس سئو

سید مصطفی سجادی

استراتژیست سئو

محسن کشاورز

متخصص سئو

فاطمه نیک نفس

متخصص گوگل ادز

علیرضا حمداللهی

آژانس نوآوری رسام

سجاد ابوالحسنی

متخصص سئو

میلاد باخدا

موسس تاپیکس آرت

آرمین خیراندیش

کارشناس محتوای خلاق

مجید علیخانی

مدیر سئو فروشگاه ساز شاپفا

زهره ابوالقاسم

مربی بازاریابی محتوایی و متخصص سئو

منوچهر احمدزاده

کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ

شیما فقیه پور

مدیر اجرایی وبسیما

علی سمیعی

متخصص سئو

محمد فیض آبادی فراهانی

مدیر سایت چاپخونه

محمد هدایتی

کارشناس سئو

پژهان احمدی

مدیر عامل

علی احمدی

SEO Expert at Linquip

حسین علی بابایی

مدیر عامل شرکت زاوش

حمید محترم

عضو تیم بازاریاب وب

مهدیه فتحی

کارشناس ارشد سئو در دیجی کالا

یزدان گنجعلی

کارشناس سئو

محمد فعله گری

مدیر ارشد سئو بوران مارکت

امین میرزاپور

برنامه نویس وب و کارشناس سئو

سیدمحمود غفاری

فراز اس‌ام‌اس

محمد امیر حاجلو

دیجیتال مارکتر

مهدی موحدی راد

کارشناس دیجیتال مارکتینگ و سئو

اسماعیل سحاب

کارشناس سئو

نیما حسن زاده

متخصص و مشاور سئو

محمد شعبانی

Front-end developer

امیر عباس معینیان

آرت دایرکتور | دیجیتال مارکتر

مسعود جواهری

هم بنیانگذار فرالن

بهروز رسولی

Google Ads Manager

محسن هوشمند

سئو، طراحی سایت (برنامه نویس وردپرس)

محمد خرمی

کارشناس و متخصص سئو

علیرضا ابراهیمیان

بنیانگذار دیجیتالینگ

سیامک ندیمی

مدیر آژانس فارا گشت کوروش کبیر

محمد توکلی

کارشناس سئو و تولید متحوا

محمد علی قهاری – Mohammad Ali Ghahari

متخصص ارشد سایت دیوار

علی غلامی

طراح و گرافیست ، مدیر دیجی وردپرس

تیرداد نصرتی

UX Researcher vodafone

میثم اکبری

سرپرست تیم سئوی وب وان

میلاد موسوی

متخصص سئو

شاهین نساحت

Senior SEO at Snapp

ناصر شهسوار

متخصص سئو

سید علیرضا حسینی تبار

رئیس هیئت مدیره پایدار سامانه

علی کاظمی

کارشناس سئو

سید محمدرضا حسینی تبار

مدیرعامل شرکت پایدار سامانه

بهزاد بهارلو

مدیر سایت علی دادا

محمدعلی خادم الفقرا

دیجیتال مارکتر

سجاد مقومی

بهبود تجربه کاربری وب سایت

کیوان باریکانی

کارشناس سئو

الهام کشاورز

مدرس و کارشناس سئو

پریسا نوروزی

مدیر محتوا

پوریا نوری

موسس سایت جی خودرو

مهسا همتی

مدیر مارکتینگ بیزنس لاین بازی‌های هایپرکژوآل در کافه بازار

افشین زندی

مدیر مجموعه آنالیتیپس

سید محمد رضا مدینه ای

رئیس هیئت مدیره شرکت آرمان تهویه

احمد رضایی

مشاور و کارشناس SEO - SEA

آرزو عراقی

کارشناس سئو

علی ردایی

مدیر محصول

علیرضا قزوینی

کارشناس محتوا پیمنت24

سروش عباسی

دیجیتال مارکتر

نرگس رحیمی

کارشناس سئو

محمد جواد مقومی

Digital Marketing Manager

شهریار قاسمی

CEO Of AndroidZoom.ir

صدف مهرابی

کارشناس سئو

نسرین زارعی

کارشناس سئو و دیجیتال مارکتینگ

افسانه پورامینی

مدیر فروش فراز اس‌ام‌اس

امید ابوالحسنی

مدیر محتوا و سئو الومحتوا

مهدی آذری

مدیر سئو و برنامه نویسی

وحید محمدپور

گرافیست

ملیحه طجری

seo, content manager

وحید حیدری

مشاور سئو ، کارشناس دیجیتال مارکتینگ

سوگل ندیم زاد

کارشناس محتوا و سئو

حجت قنادزاده یزدی

علاقه مند به حوزه دیجیتال مارکتینگ

نیوشا تیموری

کارشناس سئو

علی جاوید

دیجیتال مارکتر در استارتاپ گردشگری تورلین

علی اصبحی

مدیر وب گروه وب یاران

علیرضا بابائی

مدیر سئو پارس پک

محمدرضا گیلی

مدیر بخش فن آوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ گروه فستوس

امیر شرف زاد

وبمستر و مدير سايت

بهنام اشکانی

https://behfix.com

سيد سجاد حسيني

مدیر سایت

خشایار غفاری

مدیر پروژه های مارکتینگ و بیزیتس پلنر شرکت ره وب

یاشار نامی

فریلنسر

امین جعفری

مدیر پروژه

محمد یاسین ویسی

فریلنسر سئو + توسعه وب

نسیم طهرانی

متخصص تولید محتوا

امیرحسین حدادی

سئو و بهینه سازی سایت موسسه مهاجرتی آتیس

مهدی آزاد

موسس و مدیر عامل ایده آل گستر

سجاد عزیززاده

کارشناس سئو و فرانت اند

مهدی بحرینی

متخصص سئو و گوگل ادورز

سمن صیادی

علاقه مند به سئو

alireza amrollahi

برنامه نویس بک اند & سئو

امیر رفیع زاده

مدیریت سایت- سئو

فرهاد شیرازی

مدیر گروه تخصصی وبنا و مدیر سئو سلام پرواز

محمد شاهینی

خالق بازدیدیار

سینا خوش سیر

بازاریاب

محمد مشکات

کارشناس سئو

آرمین پوررضا

سئو و دیجیتال مارکتینگ

وحید جوادی

سئو مستر

اکبر زارع

کارشناس سئو / طراحی سایت

ولی غلامی

لینکساز

حسین بیات

مدیر فروشگاه اینترنتی شاپ ابزار

الناز پورامیر

مدیر محتوا سایت مووبین ، کالاگیل

مهدی شاه حسینی

https://lazercut.ir

آرمین کریمی

مدیرعامل

میثم شادمانی

https://collegemusic.co/

فاطمه داودی

Seo Specialist

علیرضا خرمگاه

متخصص سئو و بهینه سازی سایت

علیرضا سرایی

کارشناس سئو در گروه تخصصی وبنا

محمد صفایی

برنامه نویس وب و موبایل

فاطمه صادقی

کارشناس محتوا و سئو

حسین میری

https://Kordmusic.org

بهار تهجد

کارشناس تولید محتوا

پریسا زرگر

https://digiactive.ir/

نرگس بلالی

سئو و طراحی سایت

سعید فرجی

https://imentraffic.ir/

شهناز اسپرورینی

عضو هیات مدیره

بهمن نامی

Https://bazareqazvin.com
ورود ثبت نام