کندوی بیستم؛ لینک‌سازی پشت درهای بسته! با حضور طاوسی و بنیادی

باغ کتاب تهران

https://bagheketab.ir/
آدرس: میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب ‏تهران، سالن 8 سینما
تاریخ: جمعه 18 بهمن
ساعت: 10 الی 15
عضویت در کندو

کندوی بیستم؛ لینک‌سازی پشت درهای بسته! با حضور طاوسی و بنیادی

کندوی بیستم با برنامه زمانی از پیش تعیین شده، روز ۱۸ بهمن ۹۸ در سالن باغ کتاب آغاز و این بار با دو ارائه تجربه محور از محسن طاوسی و بابک بنیادی برگزار شد.

کندوی بیستم؛ لینک‌سازی پشت درهای بسته! با حضور طاوسی و بنیادی

از آنجایی که به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و کندوی بعدی، جشن تولد دوسالگی کندو است، امین اسماعیلی بعد از خیر مقدم به میهمانان و دوست داران دنیای سئو، با هدف مشارکت بیشتر با شرکت کنندگان و بهتر شدن هر چه بهتر روند برگزاری، از حضار خواست تا ایده ها و پیشنهادات خود را در مورد میهمانان دوره بعدی، روند برگزاری و هرآنچه که به ذهنشان می رسد را با هشتگ های cando21# در شبکه های اجتماعی منتشر کنند و در نهایت به قید قرعه جوایزی به عزیزان فعال اهدا شد.

بعد از توضیحات کوتاه امین اسماعیلی در مورد کندوی بیست و یکم، ارائه محسن طاوسی با موضوع “لینک سازی از جنس تجربه” آغاز شد. از جمله کلیدی ترین مواردی که محسن در ارائه خود به آن پرداخت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

لینک سازی از جنس تجربه (محسن طاوسی)

  • پیش نیاز های ضروری قبل از شروع لینک سازی و آف پیج.
  • تفاوت لینک سازی طبیعی با مصنوعی
  • تشخیص قدرت و کیفیت اثر بخشی بک لینک
  • بی اثر کننده های بک لینک ها
  • درصد آنکرتکست طبیعی، link-less backlinks، Co-Citation، Co-Occurence
  • مرزهای گری هت، بلک هت و وایت هت در لینک سازی
  • اشتباه های رایج در انتشار رپورتاژ ها و تکنیک های بهبود اثربخشی
  • روش های کاهش ریسک خرید بک لینک
  • نحوه استخراج گپ ها و نقاط ضعف رقبا از نظر بک لینک ها
  • فاکتور های آف پیج سئو به غیر از لینک ها
  • سیگنال های برند در آف پیج سئو
  • تاثیر ترافیک و بازدید طبیعی و فیک
  • تشخیص بک لینک های اسپم
  • کلیشه های بی کاربرد و اشتباه معروف در دنیای لینک بیلدینگ

محسن طاوسی با تکیه بر تجربیات خود، در مورد رایج ترین اشتباهات لینک سازی کلاه خاکستری و موضوعات مرتبط در راستای روند لینک سازی و راهکارهای مناسب برای انجام این کار صحبت کرد.

یکی از مثال های محسن طاوسی در مورد طبیعی بودن لینک سازی این بود که لازم نیست همه جا UTM قرار بدهید. استفاده از UTM در رپورتاژ ها شبیه به این است که یک ردپا از خودتان باقی بگذارید! در نهایت محسن طاوسی طرز فکر خود در مورد لینک سازی را اینطور بیان کرد که:

در لینک سازی با توجه به آینده و در نظر گرفتن احتمال پنالتی، می توانیم از هر چیزی که جواب میدهد استفاده کنیم! در اصل هیچ نسخه یکسانی برای لینک سازی وجود ندارد!

طبق برنامه زمانی منتشر شده قبل از اجرای کندو، اولین پارت پذیرایی و شبکه سازی، بعد از صحبت های محسن طاوسی و پرسش و پاسخ شرکت کنندگان در مورد لینک سازی برگزار شد.

برنامه زمانی رویداد بیستم

شبکه سازی و پذیرایی اول در مدت زمان ۴۵ دقیقه شکل گرفت و بعد از آن ارائه دوم با موضوع “از فاضلاب محتوایی تا کویت محتوایی” با ارائه بابک بنیادی برگزار شد. از جمله مهم ترین سر فصل های ارائه بابک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

از فاضلاب محتوایی تا کویت محتوایی (بابک بنیادی)

  • چرا لینک سازی، بدون زیرسازی دیگه جواب نمیده؟
  • اصول و تکنیک های لینک سازی داخلی
  • اصول و رویه هاب بندی صفحات، ایجاد pillar content، corner stone و flagship content ایجاد impact point
  • در آپدیت ۲۰۲۰ چه سایت هایی برنده هستند و چه کسانی در دیوار؟
  • برای لینک سازی موثر چگونه باید عمل کنیم؟

بابک بنیادی ارائه خود را با بررسی یک رپورتاژ در حوزه گردشگری آغاز کرد و توضیح کوتاهی در مورد مرتب نوشتن محتوا، نوع لینکسازی در محتوا و کاربردی نوشتن ارائه کرد. جمع بندی ارائه بابک بنیادی بعد از بررسی رپورتاژ و نظراتش در مورد این دست از محتواها این بود که:

مسئله رنگ گرفتن نیست، داستان نگه داری رنک است!

پس از آن مسیر ارائه بابک بنیادی به سمت بررسی انواع محتوا در سایت مانند کرنر استون، فلگ شیپ و پیلار ادامه دار شد. نکته مهمی که بابک بنیادی در این ارائه وقت زیادی برای آن اختصاص داد، توضیح انواع محتوا و ارائه راهکارهایی در مورد فراهم کردن شرایط برای پایدار بودن و واقعی بودن رتبه ها بود. دو مسئله مهمی که بابک در مورد تعادل پیلار و کرنر استون (بنیاد محتوا) بیان کرد این بود که:

  • اگه پیلار قوی داشته باشید ولی کرنر استون نداشته باشید، رتبه هایتان پایدار نخواهد بود.
  • بهترین راه برای از بین بردن تضاد بین فلگ شیپ و پیلار، نوشتن مقاله های مرتبط است تا این فاصله و تضاد کمتر شود.

بعد از اینکه بابک بنیادی توضیحاتی در مورد ایجاد pillar content، corner stone و flagship content ایجاد impact point ارائه کرد، امین اسماعیلی پیشنهاد داد که به زودی یک وبینار برگزار شود تا شرکت کنندگان با هدف آشنایی بیشتر با مواردی که بابک بنیادی ارائه داد، در این وبینار شرکت کنند. بابک بنیادی در این وبینار به بررسی چندین مثال واقعی در مورد فلگ شیپ، پیلار و کرنر استون می پردازد.

نکته ی جالبی که در ارائه دوم وجود داشت این بود که بابک بنیادی نظر مثبتی در مورد محتوا UGC داشت. در نهایت شرکت کنندگان سوال های خود را از جناب بنیادی پرسیدند و برای شبکه سازی و پذیرایی دوم آماده شدند.

در زمان شبکه سازی دوم، جوایز و هدایا برای بهترین توئیت های منتشر شده در مورد ایده برگزاری کندوی بیست و یکم که شامل ۵ کاکتوس و ۳ رپورتاژ رایگان بود به برندگان قرعه کشی اهدا شد. در ضمن تسمینو، یکی از بهترین مجری های انتشار رپورتاژ آگهی، به عنوان حامی کندو بیستم، این بار در این رویداد کنار ما بود.

در صفحه تصاویر کندو ۲۰ می توانید تمام تصاویر دورهمی بیستم را مشاهده و دانلود کنید.

حامیان برگزاری

باغ کتاب تهران

https://bagheketab.ir/

تسمینو

https://www.tesmino.com/

سخنران داستان موفقیت

محسن طاوسی

SEO Consultant

بابک بنیادی

مشاور و مربی حوزه بازاریابی دیجیتال (استراتژی، سئو و کمپین های تبلیغاتی)

کارگاه تخصصی

شرکت کنندگان این دوره (186)

امین اسماعیلی

مدیر خلاقیت وبسیما و متخصص سئو

مهدی سلطانی نشان

توسعه دهنده ارشد وب

محسن طاوسی

SEO Consultant

بابک بنیادی

مشاور و مربی حوزه بازاریابی دیجیتال (استراتژی، سئو و کمپین های تبلیغاتی)

میلاد باخدا

کارشناس SEO

علی سرگلزایی

web designer & SEO manager

علیرضا حمداللهی

مدرس طراحی وب و سئو

مصطفی علیزاده

کارشناس سئو

مجید علیخانی

مدیر فروشگاه ساز شاپفا

سید مصطفی سجادی

بازاریابی محتوا و متخصص سئو

محمد هدایتی

کارشناس سئو

آرمین خیراندیش

کارشناس سئو

منوچهر احمدزاده

کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ

محمد شعبانی

Front-end developer

حسین علی بابایی

مدیر اجرایی شرکت مشاوران سیستم های پیشرفته زاوش

مرتضی رسول خانی

مدیر آژانس تبلیغاتی فاربیت

زهره ابوالقاسم

Content Editor @websima

معین زمانی

مدیر محتوا وبسیما

امین میرزاپور

برنامه نویس وب و کارشناس سئو

سجاد ابوالحسنی

متخصص سئو و بهینه سازی سایت (سپیدار سیستم)

محمد فیض آبادی فراهانی

مدیر سایت وبیمو

فاطمه نیک نفس

مدیر اجرایی کندو

علی احمدی

کارشناس سئو

شیما فقیه پور

Product Owner at Websima

اسماعیل سحاب

کارشناس سئو

سیامک ندیمی

مدیر آژانس فارا گشت کوروش کبیر

سیدمحمود غفاری

فراز اس‌ام‌اس

امیر عباس معینیان

تبلیغات خلاق در حوزه دیجیتال مارکتینگ

پژهان احمدی

مدیر عامل

میلاد موسوی

متخصص سئو

سید علیرضا حسینی تبار

رئیس هیئت مدیره پایدار سامانه

سید محمدرضا حسینی تبار

مدیرعامل شرکت طراحی سایت پایدار سامانه

مهدیه فتحی

نویسنده محتوا در وبسیما

مهدی موحدی راد

کارشناس سئو و دیجیتال مارکتینگ

نیما حسن زاده

مدیر سایت وبمستر خاکستری (آموزش دیجیتال مارکتینگ)

امین مدنی

طراح وب سایت و متخصص سئو

mitra maleki

https://asrshahrvand.com/

حمید محترم

https://hamidmohtaram.ir/

کیوان باریکانی

کارشناس سئو

الهام کشاورز

کارشناس سئو

علیرضا ابراهیمیان

مدیر رشد تپسل و مدیااد

محمد فعله گری

مدیر دیجیتال مارکتینگ آکواجوی

مهسا همتی

کارشناس دیجیتال مارکتینگ مبین‌نت

شاهین نساحت

کارشناس سئو

محمدعلی خادم الفقرا

دیجیتال مارکتر

بهزاد بهارلو

مدیر سایت علی دادا

علی ردایی

مدیر محصول

سید محمد رضا مدینه ای

رئیس هیئت مدیره شرکت آرمان تهویه

شهریار قاسمی

CEO Of AndroidZoom.ir

پریسا نوروزی

مدیر سایت

علی غلامی

طراح و گرافیست ، مدیر دیجی وردپرس

امید ابوالحسنی

مدیر محتوا و سئو پیمنت۲۴

افسانه پورامینی

مدیر فروش فراز اس‌ام‌اس

ملیحه طجری

seo, content manager

افشین زندی

کارشناس دیجیتال مارکتینگ

وحید حیدری

مشاور سئو ، کارشناس دیجیتال مارکتینگ

علی سمیعی

نویسنده در آژانس خلاقیت وبسیما

محمد امیر حاجلو

طراح وب و مشاور سئو

علیرضا قزوینی

کارشناس محتوا پیمنت24

محمد خرمی

کارشناس و متخصص سئو

سروش عباسی

دیجیتال مارکتر

احمد رضایی

مشاور و کارشناس SEO - SEA

یزدان گنجعلی

Front-End Developer & SEO Manager

علی اصبحی

مدیر وب گروه وب یاران

صدف مهرابی

کارشناس سئو

نسرین زارعی

کارشناس سئو و دیجیتال مارکتینگ

علی جاوید

دیجیتال مارکتر در استارتاپ گردشگری تورلین

میثم اکبری

سرپرست تیم سئوی وب وان

مهدی آذری

مدیر سئو و برنامه نویسی

ناصر ش

متخصص سئو

امیر شرف زاد

وبمستر و مدير سايت

محسن هوشمند

گرافیک، طراحی سایت، متخصص سئو

آرزو عراقی

کارشناس سئو

وحید محمدپور

گرافیست

سيد سجاد حسيني

مدیر سایت

حجت قنادزاده یزدی

علاقه مند به حوزه دیجیتال مارکتینگ

مسعود جواهری

مدیر ورتکس وب

نرگس رحیمی

کارشناس سئو

نسیم طهرانی

متخصص تولید محتوا

سجاد مقومی

مهندسی تجربه کاربری وب سایت

تیرداد نصرتی

Front-End Developer Golrang System

فرشاد فکوری

کارشناس سئو

امیرحسین حدادی

سئو و بهینه سازی سایت موسسه مهاجرتی آتیس

سجاد عزیززاده

کارشناس سئو و فرانت اند

مهدی بحرینی

متخصص سئو و گوگل ادورز

بهنام اشکانی

https://behfix.com

alireza amrollahi

برنامه نویس بک اند & سئو

سمن صیادی

علاقه مند به سئو

فرهاد شیرازی

مدیر گروه تخصصی وبنا و مدیر سئو سلام پرواز

محمد شاهینی

خالق بازدیدیار

علی کاظمی

کارشناس سئو

امیر رفیع زاده

مدیریت سایت- سئو

سوگل ندیمی

تولید محتوا

وحید جوادی

سئو مستر

سینا خوش سیر

بازاریاب

خشایار غفاری

https://Vilasave.com

امین جعفری

مدیر پروژه

یاشار نامی

فریلنسر

حسین بیات

مدیر فروشگاه اینترنتی شاپ ابزار

الهام سلطانی

IT manager @ Record Co

محمد جواد مقومی

تولید و بهینه سازی محتوا

ولی غلامی

لینکساز

نیوشا تیموری

کارشناس سئو

الناز پورامیر

مدیر محتوا سایت مووبین ، کالاگیل

فاطمه داودی

Seo Specialist

مهدی شاه حسینی

https://lazercut.ir

علیرضا سرایی

کارشناس سئو در گروه تخصصی وبنا

میثم شادمانی

https://collegemusic.co/

علیرضا خرمگاه

متخصص سئو و بهینه سازی سایت

محمد صفایی

برنامه نویس وب و موبایل

محمدرضا گیلی

مدیر بخش فن آوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ گروه فستوس

فاطمه صادقی

کارشناس محتوا و سئو

مهدی آزاد

موسس و مدیر عامل ایده آل گستر

پریسا زرگر

https://digiactive.ir/

حسین میری

https://Kordmusic.org

محمد توکلی

کارشناس سئو و تولید متحوا

بهار تهجد

کارشناس تولید محتوا

نرگس بلالی

تولید محتوا

سعید فرجی

https://imentraffic.ir/

آرمین پوررضا

سئو و دیجیتال مارکتینگ

اکبر زارع

سئو / طراحی سایت

محمد مشکات

کارشناس سئو

شهناز اسپرورینی

عضو هیات مدیره

بهمن نامی

Https://bazareqazvin.com