1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (6 votes, average: 5,00 out of 5)

قیمت گذاری پروژه سئو براساس نوع مشتری

عوامل بسیاری بر قیمت گذاری پروژه های سئو تاثیرگذار هستند، ممکن است انجام یک پروژه مشخص با دستاورد یکسان توسط دو نفر هزینه و درآمد کاملا متفاوتی داشته باشد. مهمترین عوامل عبارتند از:

  1. میزان سختی پروژه و رقابت در این زمینه
  2. تخصص و تجربه شما در انجام پروژه های مشابه
  3. حجم پروژه و تعداد نفر ساعت مورد نیاز برای انجام
  4. میزان درآمد یا ارزش پروژه برای کافرما

استراتژی های متداول قیمت گذاری در سئو

در دنیای تجارت روش های مختلفی برای قیمت گذاری محصول یا خدمت شما وجود دارد که بستگی مستقیم با برند شما و نوع مخاطب دارد. روش هایی که میتوان در پروژه های سئو استفاده کرد عبارتند از:

  • قیمت گذاری نفوذی
  • قیمت گذاری بالا
  • قیمت گذاری پکیجی
  • قیمت گذاری انتخابی
  • قیمت گذاری اعتیاد آور
  • قیمت گذاری بر پایه ارزش ایجاد شده

برای موفقیت در پذیرش یک پروژه سئو و قیمت گذاری صحیح پیشنهاد میشود ترکیبی از این روش های قیمت گذاری مورد توجه قرار گیرد. در این کارگاه ابتدا شرکت های مجری و مشتریان را به ۴ دسته اصلی تقسیم کرده و در ادامه روش قیمت گذاری مناسب برای هرکدام را پیشنهاد دادیم.

نظرات کاربران

انصراف

استاد اسماعیلی عزیز وقت برای شما کم بود اما روش هایی که برای تعیین قیمت گذاری سئو مشخص کردید برای من کاربرد داشت و تونستم با مشتری های خودم به تامل خوبی برسم. امیدوارم دیگر همکاران در بحث سئو از این سبک قیمت گذاری استفاده کنند تا در جامعه نهادینه شود.

خیلی ارائه پر محتوا و خوبی بود. جالب بود برام که یکسری از نکات رو به صورت ناخداگاه در نظر میگرفتم و البته نکات بسیاری هم بود که رعایت نکرده بودم و باعث از دست دادن پروژه شده بود.

سلام – توی هر کدوم از این مدل قیمت گذاری ها چه قدر کار باید انجام بشه؟ میتونید توضیح بدید؟ توی سایت خودتونم چیزی در این مورد نیست

امین اسماعیلی

مدیر خلاقیت وبسیما و متخصص سئو

منابع پیوست

فایل ارائه