1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (33 votes, average: 3,70 out of 5)

پیش بینی در سئو

میلاد شولی در این ارائه درباره مفهومی جدیدی به نام فورکست (پیش بینی) سئو صحبت کرد و گفت فاکتورهایی مانند الگوریتم های گوگل، رقبا و رتبه بندی گوگل هیچ وقت در سئو قابل پیش بینی نیستند و ما نمیتوانیم صرفاً بر اساس اطلاعات به دست آمده از آن ها، برای سایت خود برنامه ریزی کنیم.

در این ارائه یک تکنیک کاربردی برای تعیین حدودی آمار جستجوی کلمات ارائه شده و روش هایی برای پیش بینی میزان رشد و موفقیت در آینده معرفی میگردد.

نظرات کاربران

ویدیوی ارائه دانلود نمیشه. ارور داره

خیلی خوب بود، ممنون.

حیف که نبودم
خیلی عالی بود
اون لینک گوگل استادیو آخری که گفتن رو میشه بزارید لطفا
ممنون

سلام… ویدئو دانلود نمیشه

ممنون

محتوای بی نظری بود
موضوع search volume to impressions بسیار عالی بود
ولی روش تبدیل کامل نگفتن می دونم طولانی هست ولی ارزشمند هست