1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (13 votes, average: 4,08 out of 5)

بازاریابی محتوا و تفاوت های آن با تولید محتوا

در این کارگاه آقای علیرضا حمداللهی که سابقه و تجربه تدریس در حوزه برنامه نویسی و انجام پروژه های سئو و تولید محتوا را دارند در ابتدا تعریفی از بازاریابی محتوا ارائه داده و در ادامه تفاوت های آن با تولید محتوا را ذکر میکنند.

در پایان کارگاه پلن پیشنهادی ایشان برای قیمت گذاری پکیج های بازاریابی محتوا ارائه شده و شرکت کنندگان کندو نظرات خود را در مورد نقاط ضعف و قوت آن اعلام کردند.

استراتژی محتوا

استراتژی محتوا به برنامه ریزی، مدیریت و نقشه راه محتوا گفته می شود. وقتی برای کسب و کار خود استراتژی محتوایی تعیین نکنیم یعنی سوار خودرویی شده ایم و آنرا به حرکت در آوردیم در صورتی که اصلا نمی دانیم که مقصد ما کجاست.

بازاریابی محتوا

راهکاری است برای جذب مشتری و فروش محصولات به کمک محتوای تولید شده مورد نیاز مشتریان

نظرات کاربران

با تشکر از آقای حمدالهی و زحمتی که برای ارائه مبحث بازاریابی محتوا کشیدند، شاید لازم باشد تخصصی تر و کامل تر به این موضوع پرداخته شود. شخصا انتظار بیشتری از ایشان داشتم.

علیرضا حمداللهی

آژانس نوآوری رسام

منابع پیوست

فایل ارائه