شتاب دهنده دیموند

http://dmondgroup.com
تهران، خیابان کارگر شمالی، پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران، پارکینگ کتابخانه قلمچی

درباره شتاب دهنده دیموند

شتابدهنده دیموند از سال ۱۳۹۳ کار خود را آغاز کرده است و برنامه شتابدهی آن منطبق با استاندارد روز دنیا طراحی شده است و با استفاده از امکانات موجود داخلی اجرا می‌شود. هدف ما در دیموند کمک به رشد و پیشرفت کارآفرینان، توسعه‌دهندگان وب و موبایل و طراحان بصری است که می‌خواهند در دنیای اطراف خود تغییری ایجاد کنند، کسب‌و‌کاری در سطح جهانی خلق کرده و دنیای بهتری بسازند.

کسب و کار خود را بسازید، آموزش ببینید، سرمایه جذب کنید

دیموند برای کسب‌و‌کارهای نوپا یک برنامه ۹ ماهه تدارک دیده است که شامل دو بخش اصلی است. ابتدا تیم‌های علاقمند فرم درخواست خود، برای ورود به دیموند را از طریق وب‌سایت دیموند تکمیل و ارسال می‌کنند. درخواست‌های ارسال شده در چند مرحله که مصاحبه حضوری را نیز در بر می‌گیرد، بررسی می‌شوند. تیم‌های برگزیده به مدت ۱۲ هفته وارد مرحله پیش‌شتابدهی شده و در مسیر شکل‌دهی به هدف خود در جاده کارآفرینی قدم می‌گذارند.

در این مدت تیم‌های حاضر در دیموند به مجموعه‌ای از خدمات و امکانات دیموند مانند کارگاه‌های تخصصی، سخنرانی‌ها، جلسات با مربیان ، ملاقات با سایر بنیانگذاران کسب‌و‌کارهای نوپا ، گردهمایی استارتاپ‌ها برای انتقال تجربیات و فضای کاری خلاق دسترسی دارند و از این طریق خواهند توانست که ایده و طرح کسب‌و‌کار خود را شفاف کرده، مدل کسب‌و‌کار و محصولات اولیه خود را بسازند و از این طریق، طرح کسب‌و‌کار خود را به نحو مناسبی آماده کنند و به سرمایه‌گذاران و صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر ارائه دهند.

در مرحله بعدی، فاز شتابدهی آغاز می‌شود که مدت آن ۶ ماه است. تیم‌هایی که طرح کسب‌و‌کار و طرح مالی خود را در اختیار تیم دیموند و سرمایه‌گذاران قرار داده‌اند و دوره پیش‌شتابدهی خود را با موفقیت پشت‌سر گذاشته‌اند می‌توانند وارد مرحله شتابدهی شده و از تمامی امکاناتی که دیموند برای آن ها فراهم می‌نماید استفاده کنند. همچنین استارتاپ‌ها می‌توانند از سرمایه‌هایی که سرمایه‌گذاران در اختیار آنها قرار می‌دهند، بهره‌مند شوند.