مهدی موسوی

مشاوره سئو و خدمات سئو

درباره مهدی موسوی

مهدی موسوی، مدیر استارتاپ فناور و خلاق، مدیر سئو چند پروژه آینده دار، مدیر محصول و مدیر پروژه، مدرس، نویسنده کتاب، کدنویس فرانت اند و قالب وردپرس و…. می باشد. ایشان در زمینه آموزش سئو نیز فعالیت می کنند.

مشاوره سئو با مهدی موسوی

مهدی موسوی مشاور سئو در سئو پرتاب است. برای مشاوره سئو کافی است با ایشان تماس بگیرید. مشاوره سئو (SEO Consulting) یک تخصص است. داشتن یک مشاور سئو در هر کسب و کار آنلاین لازم است. یکی از خدمات سئو پرتاب در حوزه سئو، خدمات مشاوره سئو است. شما با بهره مندی از این خدمات، می توانید ترافیک وب سایت خود را در نتایج جستجو بهتر کنید. گاهی مشکلاتی در سایت وجود دارند که شما به راحتی نمی توانید آن ها را بیابید. بنابراین با کمک مشاور سئو، می توانید آن ها را کشف و با راه حل های ارائه شده نسبت به حل آن ها اقدام نمایید. واقعا داشتن یک مشاور سئو با تجربه بسیار ارزشمند خواهد بود حتی اگر تیم سئو در مجموعه خود داشته باشید

کتاب ۱۹ اقدام کلیدی برای سئو اثر مهدی موسوی

این کتاب به ۱۹ مسئله قابل توجه و مهم در مباحث مختلف seo technical، seo content، seo off-page و … می پردازد. این کتاب بسیار ساده، روان و خلاصه و مفید نوشته شده است تا بتوانید در کمترین زمان ممکن آن را مطالعه کنید. شما دوستان و همکاران گرانقدر می توانید هم اکنون این کتاب را از فیدیبو یا کتابراه دانلود نمایید. 

کتاب 19 اقدام کلیدی برای سئو - تصویر جلد جهت خرید آنلاین

 

مهدی موسوی در 4 رویداد کندو شرکت داشته است