درباره حسن باباپور

مسیر شغلی حسن باباپور

از سال ۸۷ در حوزه آنلاین با تاسیس وبسایت شخصی برای آموزش وبمسترها شروع به کار کردم، در آن زمان مفاهیم دیجیتال مارکتینگ بسیار کمرنگ بود اما من بدون اینکه بدانم فعالیت هایی در حوزه بازاریابی دیجیتال انجام میدادم،  میدانستم که باید محتوای غیرکپی و کاربرپسند تولید کنم که تخصص خودم رو نشون بدم و سعی کنم نظرات مثبت بیشتری در زیر مطالب وبسایتم جمع کنم.

در آخر برای درآمدزایی دوره های آموزشی میفروختم یا برای سایر وبلاگ و سایت ها تبلیغات میپذیرفتم. (البته این وبسایت اولیه بدلایلی کنار گذاشته شد و الان سایت دیگری دارم که در پروفایل موجود است.)

در سالهای ابتدایی گستره فعالیتم بیشتر در حوزه، مدیریت و راه اندازی وبسایت های CMS با پلتفرم وردپرس و جوملا بود و سپس ایجاد محتوای تخصصی مستمر برای تولید محتوا و مباحث ابتدایی سئو از دغدغه های اون روزهام بود.

تا اینکه در سال ۹۳ در مقطع ارشد با ورود به رشته مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران، با تلفیق علاقه، تجربه و دانش آکادمیک به صورت حرفه ای حوزه مارکتینگ را دنبال کردم.

در ابتدا به صورت کارمندی:

در شرکت های مختلف با سمت مدیر بازاریابی، مدیر دیجیتال مارکتینگ و مدیر ارشد بازاریابی و حتی قائم مقام مدیرعامل فعالیت داشتم.

و به صورت مشاور نیز:

به عنوان مشاور توسعه کسب و کار، مشاور دیجیتال مارکتینگ، فروش و بازاریابی در بیزنس های کوچک و استارتاپ ها راهنما بودم و با کمک تیم اتفاقات خوبی رو رقم زدیم.

برای تکمیل و بروزرسانی دانشم مدام دوره های تخصصی مختلف را میگذرانم از جمله موراد زیر:

Inbound Marketing – Hubspot

Google Ads Search – Google

Google Ads Display – Google

Social Media Marketing – eMarketing

Advanced Google Analytics – Google

SEO Toolkit – SEMrush

Content Marketing – eMarketing

Fundamentals of digital marketing – Google

Sales Enablement – Hubspot

و سایر دوره ها  و گواهی ها را از صفحه لینکدین اینجانب میتوانید ملاحظه نمایید.