حمید وجدانی
کپیرایتر و متخصص بازاریابی محتواییدرباره حمید وجدانی
من یه حمیدم، از خونواده وجدانی.
کافهدار سابق و بازاریاب محتوایی حاضر.
برای من تا قبل از کارمندی، مارکتینگ و سوشال مدیا، ابزاری بودند برای پیشبرد اهداف کسبوکارم (تبلیغ، جذب و نگهداشت مشتری). اما بعد از شروع کارمندی، این ابزارها تبدیل شدند به حرفهام.
مثل خیلیها از دریچه سوشال مدیا مارکتینگ، وارد حوزه بازاریابی دیجیتال شدم.
۱سال بعد از اون، یعنی دقیقا ۳سال پیش، پامو گذاشتم تو مسیر بازاریابی محتوایی و بعد هم کپیرایتینگ.
اینجا هستم تا در مسیر تبدیل شدن به یه مارکتر حرفهای، از همه شما یاد بگیرم.