ریتین

https://retain.ir

ریتین | ابزار گفتگوی آنلاین و ارتباط با مشتری

ریتین به شما این امکان را می دهد، ببینید کاربران و بازدیدگان شما چه کسانی هستند ، چه رفتاری در وب سایت شما دارند و شما می توانید با آنها گفت و گو کنید

سرويس گفت و گوى آنلاین و برقرارى ارتباط موثر

راه ارتباطی بین کسب و کارهای آنلاین و مشتریان وب سایت ها از بین رفته است ، ریتین این راه ارتباطی را که بر اساس اطلاعات و رفتار کاربران در زمان مناسب برقرار می شود را فراهم کرده است

ریتین اولین سرویسی است که محصولات پیام رسانی را برای فروش ، بازاریابی و خدمات به مشتری در غالب یک پلتفرم ارایه می دهد ، و به شرکت ها کمک می کند از وضعیت فعلی و چالش های پیش رو خارج شوند و مکالمات واقعی داشته باشند تا ارتباطات واقعی ایجاد کنند.