1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (22 votes, average: 4,73 out of 5)

فرآیند پذیرش و اجرای یک پروژه سئو

هدف ما انجام پروژه به بهترین شکل ممکن است. در بسیاری موارد ممکن است شما پروژه ای را نپذیرید و این امری کاملا طبیعی است. رد یک پروژه بهتر از عدم موفقیت در آن است.

  • تماس اولیه مشتری و دریافت اطلاعات پروژه
  • آنالیز اولیه، تهیه پروپوزال و تعیین قیمت
  • تایید مشتری و عقد قرارداد
  • آنالیز دقیق و تدوین استراتژی سئو
  • ارایه گزارشات آماری و بررسی موفقیت

 

کندوی پنجم به میزبانی آکادمی وبسیما

در پایان جلسه قرار بر این شد که شرکت کنندگان کندوی بعدی خدماتی که در زمینه سئو ارایه میدهند را به همراه معیار سنجش موفقیت، زمان انجام و هزینه اجرای آنها آماده کنند تا در جلسه بعدی به صورت عمومی به بحث و بررسی گذاشته شود.

در بخش نظرات همین صفحه میتوانید دیدگاه خود را در مورد محتوای ارایه شده و مراحل پذیرش یک پروژه با دیگران به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

سلام، باز هم یکی از جلسات بسیار عالی بود که توسط آقای اسماعیلی و همین طور تیم بسیار دوست داشتنی وبسیما برگزار شد.
خواستم تشکر کنم بابت این جلسه ارزشمند، فکر می کنم جلسات بعدی که برای در آوردن KPI های مربوط به این حوزه هست، واقعا جذاب خواهد بود.
همواره قدردان تلاش های فراوان شما هستم.
سپاس فراوان بابت تلاش های ارزشمند شما

    سلام مهدی عزیز
    مهمترین نکته در این جلسه مشارکت همه برای رسیدن به یک هدف مشخص بود. با توجه به برنامه ریزی خوبی که برای جلسه آینده کردیم بی صبرانه منتظر برآوردهای دوستان از هزینه ها و معیارهای سنجش موفقیت هستم.
    امیدوارم این جمع بتونه تا انتهای سال ۹۷ به یک ساختار استاندارد و کاربردی برای تعیین هزینه و روند انجام پروژه های سئو برسه.

با سلام،
بنده بار اول بود در کندو شرکت کردم، سالها کار وب، سئو و دیجیتال کردم اما همیشه مشکلی وجود داشت. آن هم عدم درک شدن توسط مشتری و در نتیجه تن دادن به حرف های مشتری بود. اما این جلسه دید بنده را باز کرد تا از این بعد با مشتری بسیار دقیق تر برخورد کنم. امیدوارم به روزی برسیم که استانداراد مشخصی برای سطح تلاشی که انجام می‌دهیم پیدا شود.
اما سوالی مطرح است این که آیا در جلسه بعد (KPI) مبحث به طور کلی بیان می‌شود یا انواع شاخص های عملکرد که مناسب سئو و دیجیتال مارکتینگ است بررسی می‌شود؟ و آیا KPI ها و ابزارهای Social هم مورد بررسی قرار می‌گیرد.
با تشکر از زحمات و جلسات مفید شما

    خوشحالیم که شما در این جلسه حضور داشتید و امیدواریم که در جلسات بعدی هم شاهد مشارکت بیشتر شما باشیم.
    اینکه دقیقا در جلسه بعدی به چه نقطه ای خواهیم رسید برمیگرده به میزان مشارکت اعضا و نتیجه ای که از تجربه و دانش هم میگیریم. امیدواریم که برای هر خدمت به یک kpi مشخص برسیم که قابل اندازه گیری و استناد باشه.