1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کندو پلاس ۳، نقش کارفرما در موفقیت پروژه سئو

وبینار کندو پلاس ۳ با موضوع «نقش کارفرما بر موفقیت پروژه‌های سئو»، با ارائه جناب آقای رضا شیرازی برگزار شد. در این رویداد جناب شیرازی مدیرعامل محترم شرکت وب ۲۴ ضمن معرفی اجمالی که از خود داشتند در مورد آشنایی خود با حوزه سئو و بهینه سازی سایت، مقدمه کوتاهی ارائه دادند و سعی بر این داشتند تا در مورد موضوع وبینار یعنی «نقش کارفرما در پروژه های سئو» موارد را به صورت ریشه ای بررسی کنند.

درک متقابل و شناخت فرایندها اولین اقدام کارفرما

در خصوص موفقیت پروژه، همیشه کارفرماها مسیر آموزش را  سخت‌ترین راه برای پیش‌بردن اهداف بهینه‌سازی سایت خود می‌دانند اما همیشه اولین موردی که کارفرماها برای انجام پروژه‌های سئو خود به آن فکر می‌کنند این است که در کلاس‌های آموزشی سئو شرکت کنند تا با کسب دانش و آگاهی کافی بتوانند در خصوص پروژه خود اطلاعات کافی داشته باشند.

نتیجه مطلوب این تصمیم با این نکته همراه است که کارفرما درک درستی از پروژه‌ها و فرایندهای سئو پیدا می کند اما نتیجه نامطلوب این است که گاهی کارفرما به این می اندیشد که پس از اتمام فرایندهای آموزشی پروژه سئو را خودش انجام دهد.

تعامل و همراهی در خصوص kpi پروژه

از نگاه جناب شیرازی موفقیت یک پروژه سئو یک فرایند دو طرفه است که تنها با تعامل و همراهی دو طرفه شکل می‌گیرد.

تفاهم داشتن در مورد اهداف و تارگت‌ها اتفاق خوشبینانه‌ای است که در هر پروژه‌ای باید با تعامل بین کارفرما و متخصص سئو انجام شود اما گاهی kpi متفاوت و همچنین عدم تعامل که ناشی از نبود بلوغ سازمانی است به پیشرفت پروژه نیز لطمه می زند.

تجربه اعتماد کارفرما با نتایج فوق العاده

همکاری با کارفرمایی که دانش سئو ندارد اما با اعتماد کامل پروژه را به دست متخصص می سپارد می‌تواند نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد. از جمله این نتایج مثبت می‌توان به درخشش پروژه با تکیه بر دانش و علم یک متخصص اشاره کرد.

پرسش و پاسخ و صحبت از تجربه ها

ارائه جناب شیرازی با بحث داغی در مورد کارفرما و متخصص سئو ادامه پیدا کرد. در این بین در انتهای وبینار زمانی برای گفتگو از تجربیات ارزشمند آقای شیرازی و آقای اسماعیلی در نظر گرفته شد و در انتها نیز جناب شیرازی به سوالات کاربران حاضر در کندو پاسخ دادند.

نظرات کاربران