1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (41 votes, average: 4,78 out of 5)

تخمین ارزش واقعی رپورتاژ آگهی

یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب سایت برای درج رپورتاژ آگهی قیمت آن است. با توجه به اینکه در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ سایت معتبر داخلی خدمات انتشار رپورتاژ آگهی را ارایه میدهند و مرجع درستی برای ارزش گذاری آنها وجود ندارد. مشتریان معمولا با سردرگمی در انتخاب مواجه میشوند. سایت ریپوکس تلاش کرده است تا معیاری قابل مقایسه برای ارزش گذاری رپورتاژ های خبری و برآورد قیمت آنها فراهم کند.

پیش از آنکه به بحث قیمت گذاری بپردازیم ذکر این نکته مهم است که معیارهای در نظر گرفته شده برای سایت هایی مناسب است که با هدف کسب بک لینک و بهبود وضعیت سئو سایت خود اقدام به خرید رپورتاژ کرده اند. اگر هدف شما از درج رپورتاژ افزایش تعداد بازدیدکننده یا معرفی بهتر خدمات و محصولات است معیارهای در نظر گرفته شده در این بخش برای شما مناسب نبوده و باید به آمار بازدید و میزان محبوبیت سایت ها توجه کنید.

قیمت رپورتاژ آگهی سایت چگونه تعیین میشود؟

برای تعیین ارزش واقعی رپورتاژ آگهی در یک سایت فاکتورهایی که بر سئو شما تاثیرگذار هستند را لحاظ کرده ایم. مهمترین فاکتورهای در نظر گرفته شده اعتبار دامنه، رتبه الکسا، اسپم اسکور و تعداد لینک های فالو در متن رپورتاژ هستند که در ادامه هریک را بررسی خواهیم کرد.

نظرات کاربران

ممنون از اطلاعات مفیدتون، و راهکاری برای تخمین ارزش گزاری سایت ها برای رپورتاژ آگهی

عجب ویدیویی بود این ویدیو ، واقعا ممنونم از آقای اسماعیلی

این که تمام رقبا توی یک وب سایت رپورتاژ رفته باشن مثلا زومیت ما باید از خیر رپورتاژ تو این سایت بگذریم یا نه؟ و اینکه میگن با همون کلیدواژه های انکرتکست رپورتاژ رقبا ما هم انکرتکست رپورتاژیمون رو تو همون وب سایت بریم خوبه یا بده؟

امین اسماعیلی

مدیر خلاقیت وبسیما و متخصص سئو

منابع پیوست

فایل پرزنتیشن