نکات قانونی در مورد قراردادهای سئو از زبان عادل طالبی

اولین و مهمترین مرحله برای موفقیت پروژه سئو عقد قرارداد منصفانه میان مجری و مشتری است. فضای کار ایران در این حوزه براساس تجربیات شخصی رشد کرده و بسیاری از فعالان حوزه سئو درک ...

عادل طالبی
مدیر سایت تیزلند
مشاهده ویدئو

بازاریابی محتوا و تفاوت های آن با تولید محتوا

در این کارگاه آقای علیرضا حمداللهی که سابقه و تجربه تدریس در حوزه برنامه نویسی و انجام پروژه های سئو و تولید محتوا را دارند در ابتدا تعریفی از بازاریابی محتوا ارائه داده و در ...

علیرضا حمداللهی
مدرس طراحی وب و سئو
مشاهده ویدئو

قیمت گذاری پروژه سئو براساس نوع مشتری

عوامل بسیاری بر قیمت گذاری پروژه های سئو تاثیرگذار هستند، ممکن است انجام یک پروژه مشخص با دستاورد یکسان توسط دو نفر هزینه و درآمد کاملا متفاوتی داشته باشد. مهمترین عوامل ...

امین اسماعیلی
مدرس و مشاور سئو
مشاهده ویدئو

تعیین KPI مناسب برای موفقیت در سئو

در ششمین دورهمی کندو، جناب آقای رضای شیرازی مدیر مجموعه وب ۲۴ و سئو ۲۴ کارگاهی در مورد تعیین معیارهای مناسب برای درج در قراردادهای سئو و تخمین موفقیت یک پروژه ارایه کردند. در ...

رضا شیرازی مفرد
مدیرعامل وب24
مشاهده ویدئو

نمونه پیشنهادی قرارداد سئو برای بحث و بررسی بیشتر

در ششمین دورهمی کندو، آقای مهدی سلطانی نمونه ای قراردادهای سئو خود را برای دیگران معرفی کرد که شرکت کنندگان به بحث و اظهار نظر در مورد بندها و بخش های مختلف آن پرداختند. در ...

مهدی سلطانی نشان
توسعه دهنده ارشد وب
مشاهده ویدئو

استراتژی مناسب برای تعیین قیمت پروژه های سئو

یکی از رایج ترین و مهمترین سوالات در زمان پذیرش یک پروژه جدید تعیین هزینه انجام و زمان های منطقی برای پرداخت به مجری است. هنگام پذیرش یک پروژه جدید معمولا با ۴ سوال اساسی ...

امین اسماعیلی
مدرس و مشاور سئو
مشاهده ویدئو

فرآیند پذیرش و اجرای یک پروژه سئو

هدف ما انجام پروژه به بهترین شکل ممکن است. در بسیاری موارد ممکن است شما پروژه ای را نپذیرید و این امری کاملا طبیعی است. رد یک پروژه بهتر از عدم موفقیت در آن است. تماس اولیه ...

امین اسماعیلی
مدرس و مشاور سئو
مشاهده ویدئو

بررسی اشتباهات رایج استارت آپ ها در تدوین استراتژی شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی روش متصل شدن کسب و کارها به مخاطبین را دگرگون کرده اند. تقریباً همه بنیانگذارانی که قبلاً کار تدوین استراتژی شبکه های اجتماعی برای استارتاپ ها را انجام داده ...

شادی پناهی
مدیر روابط عمومی و دیجیتال مارکتینگ
مشاهده ویدئو

تگ canonical‌ و تاثیر آن بر سئوی سایت

پس از معرفی الگوریتم رتبه بندی پاندا در سال ۲۰۱۱ توسط گوگل، محتوای تکراری به یکی از عوامل افت رتبه سایت ها در نتایج جستجوی گوگل تبدیل شد. یکی از ساده ترین دلایل برای توضیح آن، ...

امین اسماعیلی
مدرس و مشاور سئو
مشاهده ویدئو

انتخاب کلمه کلیدی مناسب سئو

در این کارگاه جناب آقای سلطانی یکی از تجربیات موفق خود در زمینه انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سئو را معرفی کرده و مسیر انتخاب و هدف گذاری را به صورت کامل تشریح کردند.

مهدی سلطانی نشان
توسعه دهنده ارشد وب
مشاهده ویدئو

روابط عمومی آنلاین

در دنیای آنلاین پر رقابت کنونی، می دانیم؛ برنده کسی است که با کمترین هزینه بیشنرین بهره وری و نتیجه را کسب کند… در این دوره از کندو بخشی را جهت آشنایی شما با یکی از روش ...

شادی پناهی
مدیر روابط عمومی و دیجیتال مارکتینگ
مشاهده ویدئو

طراحی و تحلیل دیاگرام لینک سازی وب سایت

آنالیز تاثیر صفحه بندی مقالات وبسایت در کیفیت لینک سازی داخلی سایت و نحوه ایندکس صفحات توسط گوگل

امیرحسین اسماعیلی
مدیر عامل آژانس خلاقیت وبسیما
مشاهده ویدئو

تخمین ارزش واقعی رپورتاژ آگهی

یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب سایت برای درج رپورتاژ آگهی قیمت آن است. با توجه به اینکه در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ سایت معتبر داخلی خدمات انتشار رپورتاژ آگهی را ارایه میدهند و ...

امین اسماعیلی
مدرس و مشاور سئو
مشاهده ویدئو