تهران، میدان ونک، خیابان شهید حقانی، نرسیده به چهار راه جهان کودک، مرکز رشد نوآوری و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی، پلاک ۴۰، طبقه دوم
02142719002

درباره شتاب دهنده فینووا

فینووا گذرگاه کارآفرینان به دنیای کسب و کارهای شکوفا و پایدار است.
مسیری پر چالش، اما با افقی روشن.

فینووا (Finnova) که مخفف Fintech Innovation Nova است، به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز نمود و در حال حاضر یکی از بازیگران اصلی در اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری کشور است. این مرکز خدمات خود را در چهار بخش فضای کار اشتراکی، سرمایه‌گذاری متمرکز بر حوزه فین‌تک، آکادمی و توسعه شبکه همکاری به استارتاپ‌ها ارایه می‌دهد.

فینووا مکانی ‌است که استارتاپ‌ها، منتور‌ها و مشاوران، شرکت‌های بزرگ و تخصصی، و سرمایه‌گذاران گرد هم می‌آیند تا با هم‌افزایی و مشارکت در این اکوسیستم، فضای مناسبی برای رشد و توسعه کسب و کار استارتاپ‌ها فراهم نمایند.

فینووا با تمرکز بر سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌های حوزه فین‌تک (فناوری‌ها و نوآوری‌های مالی) در تلاش است تا حمایت همه‌جانبه‌ای از استارتاپ‌های مستعد و فعال این حوزه داشته باشد. همچنین فینووا با ایجاد فضای کار اشتراکی، تلاش دارد به ترویج فرهنگ کار گروهی بپردازد تا استارتاپ‌ها در کنار یکدیگر چالش‌های کار تیمی را در محیطی که متناسب با نیازهای خاص این دوره از کسب و کارشان پیش‌بینی شده‌است، تجربه کنند. درهای فینووا به روی تیم‌های خوش‌فکر و فعال باز است.