شتاب دهنده سریر

http://sarirland.com
تهران، طرشت، بلوار شهید گلاب، پلاک 59
02144204030

درباره شتاب دهنده سریر

با توجه سیاست های ابلاغی جناب آقای دکتر سلیمانی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری غدیر، در جهت حمایت از اقتصاد دانش بنیان و اعلام حوزه ICT به عنوان اولویت اصلی غدیر در سال جاری، مرکز نوآوری و فناوری غدیر (نوآفر غدیر) اقداماتی را به منظور تحقق اجرای الگوی مرکز نوآوری شرکتی در ایران اسلامی به کار بست.

در این راستا، در ماه های گذشته این مرکز گام های بلند و هدفمندی را در عرصه معرفی ظرفیت ها و زیرساخت‌های شرکت سرمایه گذاری غدیر برای کارآفرینان برداشته است. مرکز نوآفر غدیر با حضوری فعال در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی فرآیند جذب و حمایت از جوانان خلاق، شامل پایش بیش از ۱۰۰ استارتاپ، استقرار بیش از ۳۰ تیم استارتاپی در محیط کار اشتراکی سرزمین استارتاپ‌های سریر، برنامه ریزی جهت شتابدهی و سرمایه گذاری بر روی برخی از این استارتاپ های منتخب، و استفاده از پلتفرم‌های روز دنیا در هدایت و ساماندهی فرآیند تجاری سازی ایده های کاربری را آغاز نموده است.

باعث مباهات است که این مرکز پس از بررسی های انجام شده توسط کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان به علت ارائه خدمات متنوع تجاری سازی به ایده های استارتاپی به عنوان شرکت دانش بنیان شناخته شد. شایان ذکر است که این مرکز با هدف حمایت از ایده های دانش بنیان در راستای نهادینه سازی رویکرد نوآوری باز در منظومه غدیر در حال گسترش فعالیت های خود می باشد.