درباره آموزش اینستاگرام در سایت همیارسوشال

اینستاگرام نامی آشنا در حوزه شبکه های اجتماعی است. همانطور که می‌دانیم اینستاگرام یکی از معروف ترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که ایرانیان زیادی از آن استفاده می‌کنند. با یادگیری و آموزش اینستاگرام می‌توان در این شبکه اجتماعی به اقدامات زیر پرداخت:

  • ساخت حساب کاربری در اینستاگرام
  • بروزرسانی صفحه پروفایل اینستاگرام
  • افزودن بیو و لینک بیو و تصویر پروفایل مناسب در اینستاگرام
  • انتشار محتوای تصویری و ویدیویی و IGTV در جامعه مجازی اینستاگرام

همیارسوشال چیست؟

همیارسوشال یکی از برترین سایت های آموزش شبکه های اجتماعی است که تعداد بسیار زیادی مقاله می‌نویسند و منتشر می‌کند. از جمله مقاله های برتر سایت همیارسوشال “آموزش رایگان اینستاگرام” است.

چرا که اینستاگرام یک شبکه مجازی محبوب و مهم به شمار می‌آید. شما با مراجعه به صفحه آموزش اینستاگرام در همیارسوشال می‌توانید این حرفه را رایگان یاد بگیرید.

از بخش های دیگر سایت همیارسوشال می‌توان به کلاب هاوس چیست؟ و دانلود کلاب هاوس برای اندروید اشاره کرد.

کلاب هاوس چیست؟

معرفی کوتاه همیارسوشال از زبان خودش

در سالیان گذشته، سرعت گسترش فضای مجازی و در راس آن ها شبکه های اجتماعی در ایران به قدری بالا بوده است که امروزه شاهد بیش از ۴۰ میلیون کاربر فضای مجازی هستیم. اغلب این افراد در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک، توییتر و … نیز فعالیت می کنند. این رشد ناگهانی و این قشر عظیم جامعه که در شبکه های اجتماعی عضو هستند، باعث شده نیاز به یادگیری و آموزش مفاهیم فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بیش از پیش احساس شود. از این رو در اسفندماه ۱۳۹۷ تیم همیارسوشال تصمیم به ایجاد وب سایت آموزشی گرفت که در آن ترفندها و آموزش های جامع و کاملی از شبکه های اجتماعی وجود داشته باشد. امروزه با گذشت مدت زمان کوتاهی از تاسیس وب سایت همیارسوشال، کاربران بسیار زیادی از این سایت به عنوان یک مرجع یادگیری شبکه های اجتماعی در ایران یاد کرده و با آن تعامل دارند. هدف ما از فعالیت در این سایت، ارتقای سطح علمی کاربران در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به منظور استفاده بهینه تر و دور بودن از خطرات و مشکلات احتمالی می باشد و امیدوار هستیم در این راه با کمک شما عزیزان بتوانیم قدم های مثبتی برداریم. از این که سایت همیارسوشال را انتخاب کرده اید از شما همراهان همیشگی سپاسگزاریم.

معرفی مقاله تولید محتوا در اینستاگرام همیارسوشال

تولید محتوا در اینستاگرام سبب رشد پیج و همچنین کسب و کار شما می‌شود. زمانی که قصد فالو کردن یک صفحه اینستاگرام را دارید در ابتدا به محتوای صفحه اینستاگرام که شامل استوری‌ها و هایلایت‌ها و مهمتر از همه پست‌ها هستند توجه می‌کنید و اگر محتوای جذاب و کاربردی که به درد شما می‌خورد در آن صفحه باشد، اقدام به فالو کردن صفحه خواهید کرد. در این مقاله با همیارسوشال همراه باشید در مورد اینکه چرا اصلا باید کسب و کار ما در اینستاگرام باشد و نحوه تولید محتوا و همچنین استراتژی های تولید محتوا در شبکه اجتماعی اینستاگرام صحبت خواهیم کرد.

اول از همه من به عنوان نویسنده این مقاله به شما تبریک می‌گم که تصمیم جدی گرفتید که بر روی اینستاگرام کار کنید و شروع به تولید محتوا کنید. در ابتدا می‌خواهیم بفهمیم چه نوع محتوا هایی می‌توانیم در اینستاگرام منتشر کنیم؟

  • محتوای مقاله ای (به صورت چند صفحه ای یا نوشتن در کپشن)
  • محتوای صوتی (محتوا به حالت پادکست که با ویژوالایزر می‌توان بصورت ویدیو در اینستاگرام منتشر کرد)
  • محتوای ویدیویی (مهمترین مبحث در رشد صفحه و مشتریان شما تولید محتوای ویدیویی در اینستاگرام است)

چرا تولید محتوای همیشه سبز مهم است؟

  • به مخاطبان ارزش ایجاد می‌کند و برای شان مفید است.
  • موجب هجوم کاربران به سمت شما می‌شود.
  • به مخاطبان آموزش می‌دهد.
  • از همه مهمتر! اعتبار صفحه اینستاگرام شما بالا می‌رود و رشد می‌کند.

معرفی مقاله ربات اینستاگرام همیارسوشال

با همه گیر شدن شبکه های اجتماعی و گسترش چشمگیری که کسب و کارهای مختلف در این فضا داشته اند، لزوم استفاده از تبلیغات در این بستر بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. هنگامی که به عنوان مدیر یک کسب و کار، صفحه مخصوص برندتان را در این بسترها تاسیس می کنید، مسیر بسیار طولانی برای پیشرفت در مقابل تان قرار دارد. به طوری که تنها با تولید محتوا نمی توانید صفحه تان را ارتقاء داده و بر رقبای خود غلبه نمایید و تبلیغات نیز در این بین بایستی صورت پذیرد. این موضوع در حالی مطرح است که مدیران این صفحه ها باید بدانند که کاربران به صورت عمومی تمایل زیادی برای فالو کردن پیج های کاری نداشته و ترجیح می دهند صفحاتی که محتوای جذاب، حتی اگر تجاری و فروشگاهی باشد را دنبال نمایند. ربات اینستاگرام، یکی از ابزارهای مفید است که وظیفه تبلیغات و مدیریت صفحه های مختلف را به صورت خودکار و با بهترین بازدهی انجام می دهد.

استفاده از این ربات های اینستاگرامی باعث افزایش فالوورهای شما شده و خیلی مثمر ثمر است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دارای کسب و کارهای اینستاگرامی بوده و مایلند پیشرفت مناسبی در این زمینه داشته باشند، به شما عزیزان حتماً پیشنهاد می کنیم از یک ربات اینستاگرامی استفاده نمایید. خصوصیات ربات اینستاگرام به گونه ای است که بسیاری از کارهایی که مدیران صفحه ها نیاز به ساعت ها وقت گذاشتن برای آن دارند را در مدت زمان بسیار کوتاه تری انجام می دهد. ربات اینستاگرام می تواند به عنوان دستیار شما در شبکه های اجتماعی فعالیت کرده و بسیاری از نیازهایتان را برطرف نماید. زمانی که شما شروع به استفاده از ربات های اینستاگرامی می کنید، آپشن های متعددی پیش رویتان قرار می گیرد. شما می توانید به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده اقدام به افزایش فالوور پیج اینستاگرام خود نموده و به صورت اتوماتیک با کاربران تعامل داشته باشید. همچنین در بسیاری از ربات های اینستاگرامی سیستمی تعبیه شده است تا برای ایجاد رفتار تعاملی و جلوگیری از ریزش فالوورهایتان ، بتوانید پست های آنها را به صورت خودکار لایک کرده و زیر این پست ها دیدگاه های مختلفی ثبت نمایید. در واقع ربات های اینستاگرامی به شکل یک کارمند برای شما عمل کرده و وظایفی را انجام می دهند که شما به آن ها دیکته می کنید. به طوری که گویا شما این ربات ها را استخدام کرده تا پیج اینستاگرام تان را اداره کنند. کارهایی که ربات های اینستاگرامی می توانند برای کاربران انجام دهند متغیر بوده و نسبت به سطح ربات از ساده تا پیشرفته طبقه بندی می شوند. فالو کردن کاربران دیگر، کامنت گذاشتن در پست های آن ها ارسال پیام در دایرکت سه قابلیتی است که معمولاً در تمام ربات های اینستاگرامی وجود دارد. شما با استفاده از ربات ها می توانید بدون آن که طرف مقابل تان متوجه شود، با وی در تعامل بوده و صفحه تان را روز به روز ارتقاء دهید.

ارسال پست و استوری

اولین چیزی که در هر صفحه ای به چشم می آید، پست هایی است که در آن صفحه وجود دارد. به همین خاطر ارسال پست به صورت تکی و گروهی یکی دیگر از قابلیت هایی است که حتماً باید در ربات های اینستاگرام وجود داشته باشد. ارسال پست به خودی خود آپشن های دیگری را شامل می شود. برای مثال ارسال پست به صورت زماندار یکی از آپشن های اضافه است که یک ربات خوب و هوشمند از آن بهره مند است. در یک ربات اینستاگرام هوشمند و حرفه ای، شب و روز معنایی نداشته و این ربات همیشه آماده ارسال پست در صفحات می باشد. شایان ذکر است علاوه بر پست، ارسال استوری در صفحات افراد نیز بایستی در ربات وجود داشته باشد. به همین خاطر بررسی کنید که در ربات مد نظر شما حتما این قابلیت وجود داشته باشد. بعضی از ربات ها به دلیل برنامه نویسی حرفه ای و قدرتمندی که دارند، پا را فراتر گذاشته و شما را از ارسال پست بی نیاز می کند. شاید برای شما این سوال ایجاد شود که چطور ممکن است این اتفاق رخ دهد؟ در جواب این سوال باید بدانید که ربات های فوق هوشمند و حرفه ای قادرند پست هایی که بیشترین لایک وکامنت را دارا می باشند اند شناسایی کرده و آن ها را دانلود و سپس از میان آن ها به صورت گلچین شده برای شما پست هایی را انتخاب و منتشر کند. ارسال استوری نیز به همین شکل بوده و ربات های اینستاگرامی قادرند تا به صورت زمان بندی شده و هدفمند استوری های مختلف را در این شبکه اجتماعی منتشر نمایند.

فالو خودکار و هوشمند دیگران

همانطور که می دانید فالو کردن دیگران در شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از راه های فوق العاده پربازده برای افزایش مخاطبان پیج بوده و به مدیران صفحات اینستاگرامی کمک می کند تا صفحه شان را پس از مدت زمان کوتاهی به سطح خوبی برسانند. ربات های اینستاگرامی قادرند این کار را انجام دهند. به همین خاطر اصلی ترین ویژگی که در ربات های اینستاگرام وجود دارد، همین قابلیت است. به طوری که ربات اینستاگرامی شما باید بتواند به طور خودکار افرادی که بیشترین شباهت را با ویژگی های مدنظر شما دارند پیدا کرده و طبق لیست آن ها را دنبال نماید. در این صورت، کاربران برای یک بار هم که شده از پیج شما دیدن کرده و امکان این که از صفحه تان بازدید نمایند بالا می رود. اما سوالی که در این بین ایجاد می شود این است که آیا فقط دیده شدن در صفحات اینستاگرامی کافی است یا باید کار دیگری هم انجام داد؟ در جواب این سوال باید بگوییم که اگر فرد بازدیدکننده هیچ ارتباطی با پیج شما نداشته باشد، عملاً بازدید او فایده ای برایتان نخواهد داشت. پس ربات شما باید به طور هوشمندی این کار را انجام دهد. برای مثال شما یک پیج هنری داشته و تمایل به افزایش بازدیدکنندگان آن را دارید. اگر ربات اینستاگرامی فردی را فالو کرده و او از پیج شما دیدن نماید که اهل هنر باشد، احتمال این که او مطالب شما را ببیند و از آن ها خوشش بیاید بسیار بالا خواهد بود. پس این که او شما را فالو کند اصلا بعید به نظر نمی رسد. ربات های اینستاگرامی هوشمند قادرند تا پیج های هدف شما را پیدا کرده و روی این پیج ها اعمالی را پیاده سازی کنند که بسیار کاربردی و مفید است. ربات های هوشمند اینستاگرام قادرند پیج های رقیب شما را پیدا کرده و با طرفداران آن ارتباط برقرار نمایند. به این شکل در کوتاه مدت خواهید توانست تعداد زیادی فالوور بدست بیاورید.

آنفالو خودکار

پس از آن که تعداد فالوینگ های شما افزایش پیدا کر، شاید بخواهید عده ای را از میان آن ها آنفالو نمایید. اما این که چه کسانی را برای این کار انتخاب کنید کاری است که ربات اینستاگرام برای شما انجام می دهد. ربات اینستاگرام که شما تهیه می کنید بایستی قادر باشد تا به صورت هوشمند افراد را شناسایی نموده و آن ها را آنفالو کند. به طوری که بتواند کسانی را که شما را فالو نکرده و یا هرگز پست هایتان را لایک نکرده اند شناسایی کرده و شروع به آنفالو کردن آن ها بر اساس لیست مشخص کند. اگر ربات اینستاگرام از قابلیت های دیگری مثل آنفالو بر اساس خط زمانی یا آنفالو کردن افرادی که خود ربات آن ها را فالو کرده است برخوردار باشد، در واقع از یک قابلیت اضافی و عالی بهره مند است.

لایک خودکار

لایک کردن یکی دیگر از روش های جذب فالوور می باشد. اگر جزو کسانی هستید که ساعت های طولانی را در اینستاگرام سپری می کنند، حتما دیده اید که با لایک پست های دیگران، آن ها نیز در جواب عمل شما چند پست شما را لایک کرده به قول معروف بک می دهند. حال تصور کنید شما روزانه ۱۰۰ نفر را لایک کنید. اگر حداقل نصف آن ها به پیج شما سر زده و از محتوایی که شما منتشر کردید خوششان بیاید، حتما به جمع فالوورهای شما اضافه شده و رسماً به عنوان دنبال کننده تان شناخته می شوند. به همین خاطر ربات اینستاگرامی که از آن استفاده می کنید بایستی از قابلیت لایک خودکار بهره مند باشد تا از این امکان به نحو احسن استفاده نمایید.

کامنت گذاری خودکار

یکی دیگر از روش های بسیار خوب و تاثیرگذاری که برای جذب فالوور اینستاگرام مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار می گیرد، روش کامنت گذاری برای دیگران می باشد. با کامنت گذاشتن شما در پست هایی که در پیج های مختلف ارسال شده، کامنت شما توسط صاحب آن اکانت دیده شده و مهمتر از او شما توسط کسانی که کامنت ها را میخوانند نیز دیده خواهد شد. این یعنی در واقع شما با یک تیر چندین هدف را نشانه گرفته و می توانید اکانت تان را در معرض دید چندین نفر قرار دهید. به همین خاطر فراموش نکنید ربات اینستاگرام که تهیه می کنید حتما از قابلیت کامنت گذاری برخوردار باشد.

ارسال پیام در دایرکت

ارسال پیام در دایرکت عملی است که موجب ارتباط شما با افراد دیگر خواهد شد. اگر شما بتوانید افراد و کاربران هدف خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیدا کرده و برای آن ها در دایرکت پیغام های مختلفی بفرستید، می توانید آن ها را به خود جذب کرده و به صورت روزانه شاهد افزایش فالوورهایتان باشید. در این بین لازم است بدانید پیدا کردن افراد مناسب و ارسال پیام روزانه برای انسان خیلی زمان بر است ولی این محدودیت برای ربات هوشمند اینستاگرامی، کار سختی نبوده و یک ربات هوشمند قادر است به هر تعداد کاربری که شما بخواهید پیام ارسال کرده و با آن ها در ارتباط باشد. به همین خاطر ویژگی دیگری که ربات های اینستاگرامی باید از آن ها برخوردار باشند، قابلیت ارسال پیام در دایرکت می باشد.

آموزش رایگان اینستاگرام