درباره زهرا لاله

من زهرا لاله در یک خانواده صنعتگر متولد شدم و شاید تا همین چند وقت پیش به ارزشمندی این موضوع فکر هم نکرده بودم! مسئله‌ای که درک من از کسب و کار و چالش‌های آن و همینطور قدرت حل مسئله‌ام را پا به پای سن‌وسالم پرورش داده بود. سال ۹۲ با ترجمه یکی از کتاب‌های آزمایشگاه امنیت شبکه (به عنوان یک پروژه دانشگاهی) به کار ترجمه علاقه‌مند شدم، چند ماه بعد شروع به تحقیق و بررسی برای راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین کردم و چیزی نگذشت که یک سایت تخفیف گروهی برای شهرهای غربی کشور راه‌اندازی کردم، اما چند ماه بعد از شروع کار، پروژه به دلیل ناآشنایی مردم منطقه با این حیطه متوقف شد! به دنیای خوداشتغالی در دنیای واقعی سلام کردم و پروژه‌های کوتاه مدت جذابی را تجربه کردم، پروژه‌هایی که شاید هیچ وقت نتوانم مستقیما به دیجیتال مارکتینگ ربطشان دهم، اما بدون شک تجربه‌هایشان در این مسیر بیشتر از آنچه تصور کنم همراهیم کرده‌اند و می‌کنند!

سال ۹۵ از طریق سایت‌های دورکاری با شغل تولید محتوا به صورت فریلنسینگ آشنا شدم و چون از نوجوانی عاشق دنیای نویسندگی بودم و یک جورهایی نوشتن حالم را خوب می‌کرد و از طرفی طعم شیرین ترجمه را هم چشیده بودم تصمیم گرفتم به عنوان کارشناس تولید محتوا دورکاری را در برنامه روزانه‌ام بگنجانم، چند ماه بعد خودم را در جایگاه کارشناس تولید محتوا پیدا کردم و گویی باز جسته بودم روزگار وصل خویش :)) دنیا زیباتر شده بود چون همه علاقه‌مندی‌ها و مهارت‌هایم را می‌توانستم یک‌جا به کار بگیرم؛ وب، نویسندگی، ترجمه و … .
تا سال ۹۷ همکاری با کسب و کارهای مختلفی را تجربه کردم که از این بین، فرادرس از همه برایم شیرین‌تر و دلپذیرتر بود.

اردیبهشت ۹۷ بود که زهرا لاله به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ وارد مجموعه رونیکس شد و تا روزهای ابتدایی پاندمی کرونا بخش دیگری از مسیر پر فراز و نشیب دیجیتال مارکتینگ را همراهشان طی کرد.

حالا چهارمین ماهی است که من وارد مجموعه عظیم مدیا شده‌ام و حرفه‌ای‌تر و پرشورتر از قبل مسیر پرچالش و جذاب دیجیتال مارکتینگ را طی می‌کنم، این در حالی است که این روزها در حال پر و بال دادن به کسب و کار ارزشمند تیم کوچکمان؛ کارپازل هم هستم. کسب و کاری که به پرورش نسلی کارآفرین می‌اندیشد…

پیله تا پروانگی…